کرمان میزبان رقابت های بین المللی ربات های جنگجو و بازی‌های رایانه‌ای قهرمانی کشور

چهارمین دوره مسابقات بین المللی ربات‌های جنگجو و رقابت های قهرمانی کشور ورزش‌های الکترونیک و بازی‌های رایانه‌ای به میزبانی کرمان در حال برگزاریست.

مرتضی بلوردی، رییس هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: چهارمین دوره مسابقات بین المللی ربات‌های جنگجو زیرمجموعه کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک هیئت انجمن‌های ورزشی استان با حضور ۳۰ تیم از استان‌های کشور و دو تیم از هندوستان از ۶ اسفند جاری در سالن فنی و حرفه‌ای واقع در بلوار جمهوری آغاز شده است و تا ۹ اسفند ادامه دارد.

وی افزود: ۱۴ تیم در وزن ۶۰ کیلوگرم و ۱۶ تیم در وزن ۳۰ کیلوگرم با هم به رقابت می‌پردازند.
بلوردی مشاهده‌ی این رقابت‌ها را برای عموم رایگان اعلام و تصریح کرد: این رقابت‌ها هر روز از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب در کرمان برگزار می‌شود.

بلوردی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور ورزش‌های الکترونیک و بازی‌های رایانه‌ای نیز از ۶ اسفند جاری با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور به میزبانی کرمان آغاز شده است و تا ۹ همین ماه ادامه دارد.

وی زمان اختتامیه این مسابقات را بعدازظهر نهم اسفند جاری عنوان کرد.

بلوردی ابراز امیدواری کرد: با این میزبانی‌ها بتوانیم شاهد پیشرفت ورزشکاران استان و ایجاد انگیزه‌ی بیشتر به منظور حضور آن‌ها در رقابت‌های ملی و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/ب

برگزاری رقابت های بین المللی ربات های جنگجو و بازی‌های رایانه‌ای قهرمانی کشور در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار