امام جمعه خرم آباد تصریح کرد؛

پیام سفر رییس جمهور سوریه به ایران و دیدار با رهبر انقلاب اسلامی؛ نشانه شکست آمریکا و نوکرانش در خاورمیانه

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت:پیام این دیدار؛ اتحاد، همبستگی و تثبیت نظام سیاسی و نظامی سوریه و همچنین پیروزی محور مقاومت بر آمریکا و نوکرانش در منطقه خاورمیانه است که این حرکت موجب شکست توطئه‌های دشمنان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نماینده، ولی فقیه در لرستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم آباد با اشاره به سفر بشار اسد به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب گفت: پیام این دیدار؛ اتحاد، همبستگی و تثبیت نظام سیاسی و نظامی سوریه و همچنین پیروزی محور مقاومت بر آمریکا و نوکرانش در منطقه خاورمیانه است که این حرکت موجب شکست توطئه‌های دشمنان شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدمیرعمادی با بیان اینکه درگام دوم انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب بر حل مشکلات معیشتی مردم و اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند، افزود: با توجه به اینکه مرکز قرارگاه اقتصاد مقاومتی در کشور شکل گرفته است، اما تا کنون در راستای اقتصاد مقاومتی قدمی برداشته نشده است و با توجه به اینکه در فصل تصویب بودجه هستیم، مجلس و نمایندگان برای حل مشکلات مردم و اختصاص بودجه به طرح‌های اشتغال زا باید تلاش کنند.

خطیب نماز جمعه خرم آباد همچنین به سالروز تاسیس کمیته حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این نهاد مردمی در خودکفایی بهداشت و درمان و در حوزه محرومیت زدایی گام‌های مثبتی برداشته است.

انتهای پیام/د

سالروز تاسیس کمیته حضرت امام خمینی (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار