حسن‌زاده: هر زمان گزارش غیبت بازیکنان در تمرین تیم امید را دریافت کنیم حکم می‌دهیم

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اگر گزارشی درباره امتناع باشگاه‌ها از در اختیار قرار دادن بازیکنانشان به تیم ملی امید دریافت کنیم به این موضوع رسیدگی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال امید ایران پیش از مرحله نخست رقابت‌های انتخابی المپیک از روز گذشته آغاز شد و صبح امروز (یکشنبه) هم شاگردان زلاتکو کرانچار اولین تمرین خود را در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال ایران برگزار کردند.

از جمع ۳۰ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال امید در تمرین امروز (یکشنبه) به غیر از مهدی قائدی سایر نفرات دعوت شده از تیم‌های استقلال (مهدی نوراللهی، امید نورافکن و رضا آذری) و سایپا (ابوالفضل جلالی، امید دره، محمد سلطانی مهر و امیرحسین حسین زاده) در این تمرین غیبت داشتند. البته طبق اعلام زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی امید غیبت بازیکنان استقلال در تمرین با هماهنگی کادرفنی این تیم با حمید استیلی برای سفر آبی پوشان به قطر و برگزاری دیدار با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا بوده است، اما باشگاه سایپا با ارسال نامه امضا شده از سوی مصطفی مدبر، سرپرست این باشگاه به ابراهیم شکوری (سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال) اعلام کرده است با توجه به کمبود بازیکن و آسیب دیدگی برخی نفرات این تیم در حال حاضر ۴ بازیکن خود را به تیم امید نمی‌دهد.

این در حالی است که هفته پیش حمید استیلی (مدیر تیم امید) اعلام کرد بازیکنانی که در اردوی این تیم شرکت نکنند محروم خواهند شد.

اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تاکنون گزارشی درباره غیبت بازیکنان در اردوی تیم ملی امید به کمیته انضباطی ارسال نشده است، اما اگر مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم امید گزارشی درباره امتناع باشگاه‌ها از در اختیار قراردادن بازیکنانشان به تیم ملی امید در اختیار کمیته انضباطی قرار دهند به این موضوع رسیدگی می‌کنیم. طبق احکام کمیته انضباطی نمی‌توانیم درباره پرونده‌هایی که در جریان است صحبت کنیم، اما تاکنون درباره بازیکنان سایپا هم گزارشی به ما نرسیده است. هر زمان پرونده غیبت بازیکنان هر تیمی در تمرین تیم ملی امید در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد، حکم لازم را هم صادر می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: دایی روبروی تیم ملی امید و فدراسیون فوتبال!


انتهای پیام/

توضیحات حسن زاده درباره برخورد با بازیکنان غایب در تمرین تیم ملی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
پرسپولیسی بودن شما آقاي حسن زاده بر كسي پوشيده شده نيست
آخرین اخبار