در واکنش به مصاحبه رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛

چالش من شهرستانی ام از مرز ورزش گذشت/ شاکی متهم شد، متهم شاکی!

اظهارات رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد بی جنبه بودن بازیکنان شهرستانی بعد از ورود به تهران چالش بزرگی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌ها و ماه‌های گذشته، بازیکنان، مربیان، فوتبالی‌ها و ... به کمیته انضباطی انتقاداتی را وارد و بیان کردند این کمیته به خوبی کار خود را انجام نداده و خواستار اهمیت بیشتر این کمیته فوتبال ایران بودند. پس از انتقاداتی که بوجود آمد، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران در گفتگو با یکی از برنامه های ورزشی رادیو تهران بیان کرد: به هرحال با توجه به اینکه بخشی از رفتار‌های امروز ورزشکاران، خصوصا جوان شهرستانی که دو روز است به تهران آمده و علیه وزیر حرف می‌زند و یا در بخش مصاحبه‌های ورزشی از زمین و زمان صحبت می‌کنند ...

آقای باقری

او ادامه داد: وقتی یک جوان دو روز است از شهرستان به تهران آمده و تریبون برای او مهیا می‌شود که به راحتی علیه وزیر و صدا و سیما و ... حرف می‌زند باید کالبد شکافی شود. مهم این است که بودن یا نبودن افراد در هر شغلی ترتیبات سازمانی دارد. مثل این است که  رحمتی چند سال است که در استقلال حضور دارد یا چرا فلان مربی موفق نبوده و در فلان تیم و ...، من می‌گویم این مشکلات باید کالبد شکافی شود که همه ما با رعایت احترام وظیفه خود را انجام دهیم و به قوانین این مملکت احترام بگذاریم.

پس از این صحبت ها، بازیکنان و فوتبالدوستان ایرانی از استقلال، پرسپولیس، تراکتور سازی و ... به صحبت‌های حسن زاده واکنش نشان دادند و با انتشار مطالبی در صفحه شخصی شان به حمایت از بازیکنان پرداختند و همچین هشتگ " با افتخار شهرستانی ام" در فضای مجازی به راه افتاد.

آقای باقری

مرتضی پورعلی گنجی، مسعود شجاعی، مرتضی تبریزی، حنیف عمران زاده و ... با انتشار پستی‌هایی صحبت هایشان را مطرح کردند و همچنین علیرضا سلیمی، نماینده مجلس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:  ما همه شهرستانی هستیم و خود آقای حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی هم کمی به عقب برگردد شهرستانی است. اصلا شهرستانی‌ها هستند که تهران را بزرگ کردند، اما ملاک برتری دیار و آبادی نیست.

وی ادامه داد:بازیکنی که با پول مردم به جایگاهی رسیده حالا فکر می‌کند از همه برتر است و با سرعت غیر مجاز می‌رود از مامور هم فیلم می‌گیرد و فکر میکند از همه برتر است و این اتفاق در لایه‌هایی از مسئولان و فرزندانشان وجود دارد.

آقای باقری

سلیمی افزود: ملاک برتری افراد در دین ما تقوای آنهاست و من توصیه می‌کنم به قوانین انسانی احترام بگذارند و باید قبول کنند که دیگران هم می‌فهمند و باید به حقوق انسانی احترام بگذارند، رئیس کمیته اخلاق یا بازیکن فوتبال ندارد ملاک برتری تقواست و شهر و دیار معنایی ندارد.

البته حسن زاده ساعتی بعد در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال بیان کرد: پس از این مصاحبه شاهد واکنش‌های نادرست و اظهارات بی ربطی در این خصوص هستیم، اما حقیقت این است که متاسفانه دوستانی که چنین واکنشی نشان دادند قطعا این مصاحبه را نشنیده اند. درخواست من این است که ابتدا صحبت‌های من را بشنوند و بعد اظهار نظر کنند. البته می‌دانیم خیلی از این دوستان به دلیل برخورد‌ها و احکام کمیته انضباطی که در مورد ایشان صادر شده از بنده و همکارانم عصبانی هستند که در این فرصت‌ها چنین واکنشی نشان می‌دهند.  

آقای باقری

او افزود: به شهرستانی بودن خودم افتخار کرده ام و حتی افتخار می‌کنم که روستازاده هستم. قطعا این مسئله هیچ تفاوت و اهمیتی ندارد، بلکه مثال من در این مصاحبه معنی و مفهوم دیگری داشت. به هر ترتیب امیدوارم هر فردی که می‌خواهد در این خصوص اظهار نظر یا موضع گیری داشته باشد ابتدا در جریان اصل موضوع و اظهارات بنده قرار بگیرد تا از دایره انصاف خارج نشود.

چالش من شهرستانی ام از مرز ورزش گذشت/ شاکی متهم شد، متهم شاکی!

حسن زمانی نمانیده مجلس شورای اسلامی در مورد اظهارات حسن زاده رئیس کمیته انضباطی پیرامون شهرستانی خواندن برخی بازیکنان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نحوه گفتار حسن زاده اصلا در شان ورزش نیست، ما همه شهرستانی هستیم و به این افتخار می‌کنیم.

بازیکنان استقلال افراد نجیب شهرستانی هستند که امروز به این جایگاه رسیدند

او افزود: در مورد بازیکنان استقلال هم باید یادآور شوم که این‌ها بازیکنان فوتبال افراد نجیب شهرستانی هستند و امروز در این جایگاه قرار گرفتند و خود آقای حسن زاده رئیس کمیته انضباطی هم شهرستانی است.

افرادی چشم دیدن استقلال و موفقیت هایش را ندارند

وی در مورد تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال شرایط خوبی دارد تا زمانی که دخالت نباشد مشکلی نیست و این تیم به خوبی کارش را انجام می‌دهد، اما من معتقدم که افرادی چشم دیدن استقلال و موفقیت هایش را ندارند و به زودی برای این تیم مشکل ایجاد می‌کنند و به این تیم ضربه می‌زنند.

رای منشا ناعادلانه صادر شد

زمانی در مورد رای کمتیه انضباطی به محرومیت منشا به دلیل درگیری با یک هوادار فوتبال گفت: متاسفانه رای درستی صادر نشده است و به جای اینکه بابت حرمت شکنی آن هوادار از منشا عذرخواهی شود به نوعی این حرکت را تصدیق و منشا را محروم کردیم و این عادلانه نیست و بنده معتقدم باید بررسی بیشتری انجام میشد.

وزیر نمره قبولی نگرفته است

زمانی عضو هیئت مدیره استقلال تهران در مورد شرایط این روز‌های ورزش کشور گفت: وزیر ورزش در مورد مسئولیت‌های وزارت ورزش نمره قبولی نگرفته است و شرایط خوبی در ورزش ایران حاکم نیست و هنوز استعفای من از استقلال هم مورد پذیرش وزرا و معاون رئیس جمهور قرار نگرفته است، اما به دلیل اعتراض به عملکرد وزیر ورزش دیگر در استقلال نمی‌مانم و امیدوارم با استعفای من موافقت شود.

انتهای پیام/

اظهارات نماینده مجلس درباره صحبت های حسن زاده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
جالب اینجاست که خوشحال هستند و خودش را تهرانی میدونند ... حالا مگر تهران چه شهری است ؟؟؟ شهر پر ترافیک _ آلودگی هوا و جالب اینجاست شهری که اگر اتفاقی بیافتد این تهران در فاضلاب فرو میره و از همه مهم تر روی خط زلزله قرار داره ... حالا این شهر با این مشخصات آیا کلاس داره بگید که بچه ناف تهرونی ات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
خود خودم
۱۰:۰۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
ورودی های ذهنی شون بیشتر از این یاری نمی کنند و هر چی از دهنشون بیرون میاد در واقع به خاطر کوچک بودن دایره ذهنی شونه .....من هم یک خانم دهاتی هستم و با کمال افتخار می گم یاشاسین آذاربایجان یاشاسین ساراب یاشاسین اشتلق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
من افتخار می کنم شهرستانی هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
ان اکرمکم عندالله اتقاکم
متاسفانه آدمهای ادب در تهران زیاد شده بعضی از اینها تهرانی و بعضی هم شهرستانی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
حتی 10 درصد جمعیت تهران هم اصل تهرانی نیستند خود بنده چند سال هست که در منطقه زعفرانیه یک آپارتمان خریداری کردم که وقتی به تهران میایم دنبال هتل نگردم وقتی تهران هستم بدلیل ترکیب جمعیتی منطقه و همسایگان واقعا احساس میکنم در تبریز یا اردبیل هستم حالا ما نفهمیدیم تهرانی کیه و شهرستانی کیه و بنظرم هموطنان عزیز از تمام شهرهای ایران در این شهر بزرگ ساکن شده اند و فقط دیدم بعضی از آدمهای مقیم این شهر که بدلایلی احساس کمبود و ضعف و یا سرخوردگی در برخی مسائل را دارند از الفاظ تهرانی و شهرستانی استفاده میکنند که یک برتری کاذب و تخیلی برای خودشان درست کنند حال آنکه ما این قضیه در هیچ شهر تجاری مهمی مثل دبی یا استانبول هم ندیدم و در واقع امر موفق ترین و ثروتمند ترین و تحصیل کرده ترین افراد این شهر تهران همین عزیزان به اصطلاح شهرستانی با ریشه های آذربایجانی و اصفهانی و شیرازی و یزدی و مشهدی و مازندارنی و گیلانی و غیره هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
یعنی چی واقعا؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
اینقدر به استقلال ظلم کرد آخر به این روز افتاد.
United States of America
محسن1248
۲۲:۰۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
من بچه تهران هستم 32 ساله
Iran (Islamic Republic of)
ن
۲۱:۰۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
خدا باعث وبانی اجاره های نجومی وقیمتهای فضایی رالعنت کند ترا بخدا دست ازسر پایتخت بردارید بخدا درست نیست که شماهم ازمواهب شهرستانتان بهره ببرید هم باعث مشکلات روزافزون بچه های پایتخت شده اید مسئله ،مسئله تهرانی ،شهرستانی یا نژادپرستی نیست واله من شخصا اگرکوچکترین پشتوانه ای درهرشهری ازایران عزیز داشتم یک لحظه هم درنگ نمی کردم به شهرستان نقل مکان میکردم چون تهران وفضاش ادمکش شده ترابخدا یک کمی رعایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۹:۴۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
اگر به شهرستانی بودنتان افتخار میکنید بعد از چند سال که ساکن تهران میشوید دیگر زیر بار نمی روید که بچه شهرستان هستید حقیقت تلخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
چاره چیست !
Iran (Islamic Republic of)
طهماسب بختیاری
۱۸:۰۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
تهران یکی از زیباترین و بزرگترین شهرهای غرب آسیاست و پایتخت کشور عزیز ما ایران بزرگ و متمدن است .
چقدر خوبه که در این کشور همه به همدیگر احترام بگذارند و به ایرانی بودن و متدین بودن و پاک بودن و قانونمند بودن خود بنازند و گر نه توهین کردن به هیچ قومی درست نیست چه بسا همان قوم و فرهنگ جزو با اصالترین ها باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
h
۱۷:۵۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
آقای محترم هرکی هستی باش ولی نمی توانی به کسی بی احترام کنی من با افتخارمیگم یک شهرستانی هستم از دیار باقر خان ستارخان پروفسور هشترودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
بعضی از تهرانی ها میگن تهرونی ایم .... به سلام میگن شلام ..... چطور را میگن چچوری ....
به بابا میگن بابی یا ددی قدیم ...
حالا افتخار هست بگی تهرانی هستم اینا همش ادا بازی و بگن ما خاص هستیم ... راست میگن خاص هستند ولی از خود باختگی و فراموش کردن اصالت ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
حسن زاده بیا ببین ارگ بم چند سال قدمت داره ببین جاده ابریشم از کجا می گذره ببین شهرستانی ها برای انقلاب چه کردند
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۷:۰۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
باید فکری به حال تهران کرد خیلی شلوغ شده مهاجرت بی حد و مرز به تهران دوستان برگردید شهرتون ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
از خودت شروع کن برگرد به زادگاه اجدادت .... من خوشبختانه ساکن تهران نیستم و با افتخار بچه مشهد اصلیت مشهدی .... بچه تهرونی نیستم چرا که ناز و ادا الکی یاد ندارم
Turkey
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
فراموش نکن تاریخچه تهران را که یک قصبه و روستای کوچک بیشتر نبود هیچ کسی دوست نداره تو تهران آلوده و پر سر و صدا زندگی کنه یک ذره از خاک شهرستان هامون را با خروارها خاک تهران عوض نمی کنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۱۷:۰۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
باید فکری به حال تهران کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
ما ایرانی هستیم..‌.
تهران بدون ایران هیچ هویتی نداره. تهران بخشی از ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
برگردید تا ما نفس بکشیم بابا .
Turkey
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
خودت از کجا هست اصلیتت جیگر؟؟؟دویست سال نیست بیشتر اسم شهر را میگید ...یه نگاه به تاریخ تهران کن...نفس بکشیم ..تو اصلا می دونی اصالت و تاریخ و محبت یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
ببخشیدا مگر غیر از این است.....
شهرستانیهایی که می آیند تهران واقعا بی جنبه بودن را خودش نشان میدهند حالا چه در عرصه فوتبال یا سینما تلویزیون و ... البته بلانسبت یک عده کم جمعیت ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
تهران کلا دویست سیصد سال قدمت داره. به گرد پای قدمت شهرهای تاریخی نمیرسه. والله هر چی داریم از اصالت و قدمت قومیت ها و اهالی شهرهای اصیل داریم.
Iran (Islamic Republic of)
بوشهري
۱۷:۲۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
فقط واسه خودتون برج و زندگي مرفه بسازيد مام عمرا بيايم تهران،واسه خودمون يه پاريس ميسازيم
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۱۵:۳۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
سلام، جالبه فکر کنم خودش بچه ی تالش باشه ،البته متاسفانه، چون بچه های تالش با مرامن، من خودم بدنیا اومده ی تهرانم، ولی اصلیت پدر و مادری، کرد هستم و افتخار میکنم چه خوبه مسئولینی در مسند کار باشن که هم با درایت و با دانش باشن،هم اصالت داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
سیامک قهاری
۱۵:۳۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
مگر تهران ، شهرستان نیست ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۱۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
حیف پول که تو فوتبال هزینه میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
لطفا کمی خجالت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
خدا شکر تهرانی نیستم، قربون صدقه های ، چرب زبان ولی تو خالی، البته بخش از تهرانی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
اتفاقا تهرانی های اصیل بسیار هم با مرام و خوب هستند نباید همه رو با یک چشم دید
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۱۶:۰۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
جالبه براي تقبيح يه جملهء تحقيرازميز ازيه جملهءتحقيراميز ديگه استفاده ميكني!!!
اينكه يه شهرستاني ازواژهءشهرستاني براي تحقيراستفاده كرده فكرنميكنم كه تقصير تهراني هاباشه كه درموردشون اينجوري نظرميدي
دوست عزيز همه جا هم خوب داره هم بد
مهم اينه كه ايراني باشي نگاه به فرهنگ كهن مملكتت داشته باشي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
چاکرم ، نوکرم ، فدات شوم ، مخلصم ، قربونت برم ، ............... پاش که برسه ، هیچی نیست . البته بعضی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
ما نباید با شهر و شهرستان تقسیم بندی کنیم. باید با اخلاق و رفتار تقسیم بندی کنیم. من دوست شهرستانی مدافع حرم خودمو را به 10000000 ارازل اوباش تهرانی ترجیح می دم. همین طور که دوست شهرستانی من ، منو به 10000000 ارازل اوباش شهرستان خودش ترجیح میده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
به شهرستانی و تهرانی بودن نیست. هر کسی می خواد مال هر کجا باشه اذیت کنه، اهانت کنه، بی فرهنگی کنه و غیره اونا مشکلند. من فقط می خواهم که افراد فهیم شهرستان توجه داشته باشند کنترل کنید. اگر کسی از شهرستان و یا حتی شهر شما رفتار بی فرهنگ و وحشیانه داشت، شما باید اون را پیدا و ادب کنید وگرنه شما شریک جرم هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
این خودش شهرستانیه، وای چقدر زود خودشو فراموش کرده
شاید تفلک آلزایمر داشته باشه اذیتش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
خود ایشون هم شهرستانی است و اونم از تالش ولی ادعا در حد لالیگا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
شعور و شخصیت اصلا مربوط به تهران و شهرستان نیست من اهل تهرانم اما دوستان شهرستانی بسبار فهمیده و خوبی دارم بالاخره هر کس متعلق به جایی هست و آدم خوب و بد همه جا پیدا میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
بله ... از اتاق فرمان اشاره می کنند که تهران از به هم پیوستن چند ده یا روستا تشکیل شده
مثل :
قلهک
نارمک
ونک
و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
چشم بسته غیب گفتی همه شهرها همینطوره دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
نه عزیز جان هیچ کدام از مراکز استان اینطوری درست نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
واقعیت اینه که تهران در مقایسه با شیراز و تبریز و اصفهان و سیستان و کرمان و لرستان و اساسا کل ایران اصلا قدمتی نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
رئیس کمیته انضباطی باید به 90 درصد جمعیت ایران احترام بزاره واز بکار بردن چنین کلمه ای که نوعی نشان دادن تفرقه عذرخواهی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
90 درصد جمعیت تهران شهرستانی های مهاجر هستند حالا چطور شده ساکنین تهران به اصالت خود احترام نمی گذارند ثانیا همه جا ایرانه کل تهران بشه 13 میلیون یه70 میلیون شهرستانی هستند که همون ریشه اون چند میلیون تهرانی هستند پس به هم و ریشه هامون احترام بزاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
به رفتار بستگی داره و اخلاق و فرهنگ:

1- تهرانی می شناسم آدم شخیص و با ادب و فهمیده و عالمی است
2- تهرانی می شناسم بی فرهنگ
3- شهرستانی کلی دوست دارم که عالم و عاقل و با ادب هستند
4-شهرستانی می شناسم بی ادب

برای من مهم نیست کجا متولد شده، بلکه مهم شخصیت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
آدم خوب وبد تو هر دیاری هست من دوست افغان و هندی و ...شهرستانی دارم که بسیار آدم های خوب و با شعوری هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
همین منطقه نارمک _ ونک تهران چند ساله پیش یک آبادی ( روستا )بوده بعد پیشرفت کرده حالا جزئی از منطقه تهران شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
بله همه شهرها همینطورن . مدرنیته که وارد بشه روستاها کم کم بافت شهری به خودشون میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
حالا تهرانی بودن چه افتخاری هست که سایر شهرهای ایران از آن بی بهره هستند ؟؟؟
بخدا کلاس نداره تو شهر پر از ترافیک _ جنگ اعصاب _ آلودگی هوا و گرانی زندگی کرد ...
همین تهرونی ها خودشان یا پدرشان و حتی پدر بزرگشان از روستا ها و سایر شهرهای دیگر آمدن در تهران زندگی می کنند .... پس کلاس نداره تهرانی هستی .... با شخصیت و با کلاس شخصی است درست زندگی کند ... حرف بی ربط و تند نزند __ با سایر افراد جامعه حس طلبکارانه نداشته باشد اینها مقدمات و نشانه های یک فرد با فرهنگ هست نه در شهر تهران زندگی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
همونطور که اصفهانی اصل یا تبریزی اصل و غیره داریم خیلی از ساکنین تهران هم تهرانی اصل هستند و این که شما گفتید کلاس اصلا بحث کلاس گذاشتن نیست بحث شعور و شخصیته البته بعضی از همین افراد شهرستانی هم وقتی پاشون به تهران میرسه از خود بیخود میشن پس فقط به جنبه و شعور آدم ها ربط داره که چطور رفتار کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
ازقیافه اش معلومه که خیلی زرنگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
چی می تونم بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
نصف مردم ايران به نوعي شهرستاني هستن وريا غفوري يكي از اين مردمه ، رئيس كميته انضباطي حق نداره در مورد مردم اينجوري حرف بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
احسنت به گفته پیامبر برتری افراد به تقوا هستش نه شهرستانی یا تهرانی بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
منم يك شهرستاني هستم عشق است وريا غفوري
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
عشق است وريا غفوري
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
واقعا متاسفم
-
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
منم شهرستانی و روستایی هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
در هر شهر و روستا یک سری آدم بی ادب پیدا می شن و یک سری آدم درست و عاقل فهمیده مثل شما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
مگر شهرستانی یا تهرانی داره همه ایرانی هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
بله ملاک برتری فقط به تقوا هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
داره داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
یعنی واقعا ؟؟؟؟!!!!!!؟؟؟!!!!؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۲:۳۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
نباید پول بیت المال به فوتبال داده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
دقیقا، ترجیح می دم پول بیت المال صرف مناطق محروم بشه و فوتبال خصوصی بشه. چرا حق ما و بقیه ایرانی ها باید صرف دویدن دنبال توپ بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ساقی
۱۲:۳۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
باید قوه قضاییه ورود کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
حالا فوتبالیست چه تهرونی باشه چه شهرستانی ، وقتی بی جنبه هست دیگه کاری نمیشه کرد یکیشون هم فرهاد مجیدی!!!!!
اگه مثل رونالدو و مسی و...... معروف بودند ما چه کار باید می کردیم
Lebanon
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
این که خودش تالشی هستش...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
ولی ادعاش داره از ما بچه های تهرون هم پیشی میگیره ؛ اعتماد به نفس اینو من داشتم کلی جلو بودم
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۲:۱۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
دنبال یک کلمه میگشتم انزجار خودم رو از این بشر اعلام کنم اما پیدا نکردم فقط اخراج
آخرین اخبار