یواس‌بی ۴ ویژگی‌های تاندربولت ۳ را به شما ارائه می‌دهد

یواس‌بی ۴ با سرعتی تا دو برابر بیشتر از یواس‌بی ۳.۲ به انتقال داده می‌پردازد و تمامی خواسته‌های شما را برآورده می‌کند.

یواس‌بی ۴ ویژگی‌های تاندربولت ۳ را به شما ارائه می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با معرفی کابل‌های یو‌اس‌بی ۴ - USB 4 ویژگی‌های کابل‌های یو‌اس‌بی به کل دچار تحول شده و انتقال داده با سرعت باورنکردنی امکان پذیر شده است.

این کابل‌های جدید توانایی انتقال اطلاعات با سرعتی دو برابر نسل گذشته خود یا همان USB 3.2 را دارند. یعنی در USB 4 با سرعت ۴۰ گیگابایت بر ثانیه می‌توان به انتقال داده پرداخت و این درحالی است که این سرعت در یو‌اس‌بی ۳.۲ به اندازه ۲۰ گیگابایت بر ثانیه بود. اگر این میزان از سرعت به نظر شما عددی آشنا می‌آید اشتباه نکرده‎اید، زیرا پیش از اینکه کابل‌های USB4 اختراع و تولید شود کابل Thunderbolt 3 چنین سرعتی را در اختیار کاربران قرار می‌داد.

در واقع تا پیش از عرضه نسل جدید کابل یو‌اس‌بی از سوی شرکت اینتل هیچ کابلی در جهان وجود نداشت که توانایی رقابت با Thunderbolt 3 را داشته باشد و تولید USB 4 نوعی تحول و رکوردشکنی در عرضه کابل‌های یو‌اس‌بی است. مزیت‌ دیگر این کابل‌‎‌ها در مقایسه با Thunderbolt 3 وجود درگاه‌های سازگار با آن‌ها در بسیاری از لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها است. با وجود سرعت بالای کابل تاندربولت ۳، ولی درگاه سازگار با آن تنها در تعداد بسیار محدود در دستگاه‌ها وجود داشت.

یواس‌بی ۴ ویژگی‌های تاندربولت ۳ را به شما ارائه می‌دهد

توانایی‌های USB 4 مشابه Thunderbolt 3 است، به عنوان مثال شما با این کابل می‌توانید دو نمایشگر با کیفیت 4K را به هم متصل کنید و حتی نمایشگری با کیفیت باورنکردنی 5K را به سیستم خود وصل کنید. انرژی خروجی این کابل برابر ۱۰۰ وات است. مدیران اینتل یکی از کاربرد‌های مهم کابل را توانایی اعجاب‌انگیز در ایجاد شبکه‌ای مستحکم و پایدار با سرعت مناسب در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ دانسته‌اند و گفتند: «مسئولان شرکت‌های بزرگ می‌توانند با آسودگی خاطر به USB 4 اعتماد کنند و از مزایای‌ برتر آن لذت ببرند».


بیشتر بخوانید: سریع‌ترین مودم وای فای جهان +عکس


انتهای پیام/

یو‌اس‌بی ۴ داده‌های شما را با سرعتی باورنکردنی انتقال می‌دهد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار