کمبود کالا در کشور نداریم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کمبود کالا در کشور نداریم، گفت: «احساس کمبود» موجود در افکار عمومی، به‌خاطر این است که در بحث مقابله با تهدیدات روانی دشمن آن‌طور که باید و شاید تدابیر لازم را در نظر نگرفته‌ایم.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هدایت حاتمی صبح امروز در نشست ستاد مدیریت و راهبردی مقابله با تحریم که در سالن تدبیر استانداری برگزار شد، به شرایط حساس کشور با توجه به مساله تحریم‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: کمبود کالا در کشور نداریم.

وی  بیان کرد: «احساس کمبود» موجود در افکار عمومی، به‌خاطر این است که در بحث مقابله با تهدیدات روانی دشمن آن‌طور که باید و شاید تدابیر لازم را در نظر نگرفته‌ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه از افزایش تولید نسبت به گذشته خبر داد و گفت: دشمن تمام توان خود را به کار بسته تا کشور را زمین‌گیر کند.

استاندار کرمانشاه در ادامه، به اقدامات دشمن به حوزه اقتصادی کشور اشاره و بیان کرد: دشمن شدیدترین اقدامات ممکن را برای فشار اقتصادی بر کشور در نظر گرفته است.

بازوند با تاکید بر ریسک‌پذیری مسئولان اجرایی استان کرمانشاه، افزود: مدیر باید با ریسک‌پذیری در رفع موانع تولید تسهیل‌گر باشد تا در زمینه اشتغال استان و مقابله با تحریم‌ها گام موثری بردارد.

وی عبور از شرایط تحریم را در گرو همدلی میان مردم و مسئولان دانست و گفت: بانک‌های استان باهمکاری همچون کارآفرینان در ایجاد اشتغال در راستای کمک به کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی که اقتصادی در ورطه ورشکستگی دارند، می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

انتهای  پیام/ز

 

عبور از شرایط تحریم  در گرو همدلی میان مردم و مسئولان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار