دانش علمی کاربردی کلید حل معضل بیکاری کشور است

رییس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان در جشن دانش آموختگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گفت:دانش علمی کاربردی کلید حل معضل بیکاری کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین شمسی، رییس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان در جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کرمان که با حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور برگزار شد گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی استان در حال تحصیل هستند.

وی بیان کرد: به طور کلی نیاز امروز کشور علاوه بر علم، کار عملی دانشجویان است که این دانشگاه مفتخر است دانشجویان علمی و کاربردی را به کشور تقدیم کند.

وی با اشاره به کاربری بودن این دانشگاه تصریح کرد: پنجه کارآفرینان و فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی همان چیزی است که می‌تواند شرایط بیکاری کشور را متحول کند و ما را به جایگاهی برساند که لایق آن باشیم.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان باتبریک اتمام تحصیلات به همه دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت:امیدواریم با علم و کار‌های عملی که انجام دادند بتوانند گامی موثر در راستای اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی و استان کرمان بردارند.

دراین مراسم از ۲۵۰ دانشجوی فارغ التحصیل و برتر ورودی سال ۹۵ این دانشگاه تجلیل شد.
انتهای پیام/ی

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار