گروه‌های مختلف جامعه در هیات‌های مذهبی فعالند

مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: قشر‌های مختلف جامعه به دور از گرایش‌های سیاسی در هیات‌های مذهبی فعال هستند.

گروه‌های مختلف جامعه در هیات‌های مذهبی فعالندبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، حجت الاسلام مجید باباخانی در نشست فصلی شورای هیات‌های مذهبی سراسر کشور در بوشهر هدف از برگزاری نشست‌های فصلی را ارتقا کارکرد هیات‌های مذهبی، آسیب شناسی و افزایش تعامل میان هیات‌ها و حکومت عنوان کرد و افزود: نقش هیات‌های مذهبی برای تحقق گام دوم انقلاب در جلسه امروز بررسی شد.

وی ادامه داد: ۹۲ هزار هیات مذهبی ثبت شده در کشور فعالیت دارند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری هم گفت: چهل سال است که دشمنان در مسیر انقلاب اسلامی مانع تراشی می‌کنند؛ اما با تدابیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی موانع پیش روی انقلاب برداشته شده است.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری افزود: در تحقق گام دوم انقلاب لازم است جامعه باید به سمت سبک زندگی اسلامی هدایت شود تا گام به گام تمدن نوین اسلامی تحقق یابد.

وی تاکید کرد: فضای هیات‌های مذهبی باید متناسب با شرایط جامعه و برخاسته از ارزش‌های دینی باشد و دور از دنیاگرایی از فرهنگ عاشورا و روشنگری پیروی کند.

انتهای پیام/ک

فعالیت ۹۲ هزار هیات مذهبی ثبت شده در کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.