فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد؛

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس همدان و لرستان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۶۰ کیلو گرم تریاک با لفافه در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان و لرستان خبر داد.

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس همدان و لرستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: با تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های غربی کشور می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده مشخص شد مواد مخدر توسط قاچاقچیان با یک دستگاه تریلی حمل می‌شود افزود: به منظور جلوگیری از خرد شدن مواد مخدر، در یک تعامل اطلاعاتی و عملیات هدفمند و هوشمندانه با پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان، این خودرو در شهرستان کوهدشت لرستان شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در بازرسی از این خودرو ۶۰ کیلوگرم تریاک با لفافه که به طور ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با روحیه جهادی و پرسنل خدوم باعث شده که قاچاقچیان نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

انتهای پیام/د.ا

کشف  ۶۰ کیلو گرم مواد مخدر 

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.