تهیه جهیزیه برای نوعروس های مناطق محروم توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

مدیرعامل بنیاد برکت احسان از تهیه 2 هزار جهیزیه برای نوعروس های مناطق محروم خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیرحسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با افتخار کردن به اقدامات مناسب در حوزه خدمت رسانی این ستاد به مستضعفین گفت: بنیاد برکت با هدف مبارزه با فقر و توزیع عادلانه امکانات بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مسجد و مدرسه را در مناطق محروم برپاسازی کرده و در بخش اشتغال و توانمندسازی نیازمندان نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

تهیه جهیزیه برای نوعروس های مناطق محروم توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

وی افزود: در زمینه محرومیت‌زدایی، استان‌های محروم از جمله خوزستان در اولویت هستند. بنیاد برکت احسان سال ۱۳۹۷ با رویکرد اجتماعی راه‌اندازی شد. این بنیاد ۲ هزار جهیزیه برای نوعروس‌های منطق محروم تهیه کرده و ۳ هزار بسته نوشت افزار در قالب پویش مشق احسان به دانش آموزان مناطق محروم تقدیم نموده است.

مدنی در خصوص اقدامات صورت گرفته در بخش ورزش در مناطق محروم بیان کرد: با راه اندازی پویش لیگ احسان، بیش از یکصدهزار قلم ورزشی بین ورزشکاران ۲ هزار روستا محروم پخش شد. ۳ هزار ویلچر نیز در پویش چرخ زندگی تهیه و بین معلولین مناطق محروم توزیع شد.

تهیه جهیزیه برای نوعروس های مناطق محروم توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

دبیرعامل بنیاد برکت احسان با اشاره به الویت درمان زوج‌های نابارور و بیمارانی که دارای بیماری صعب‌العلاج هستند تصریح کرد: بنیاد این افراد را تحت پوشش قرار می‌دهد. البته برای چابک‌سازی خدمت‌رسانی به مردم، بنیاد برکت به‌جای ایجاد ساختار در هر استان، از گروه‌های جهادی و مردمی کمک می‌گیرد و این گروه‌ها به عنوان واسط بنیاد در مناطق محروم هستند. ضمن آنکه بنیاد با این گروه‌های جهادی و مردمی ارتباط مستقیم دارد و افراد نیازمندی که از طریق این گروه‌ها معرفی می‌شوند، پس از شناسایی و تایید مورد حمایت ما قرار می‌گیرند.

وی در پایان اظهار داشت: در زمینه برای کودکان ناشنوای مناطق محروم نیزبرنامه‌ریزی شده و برای ۳ هزار کودک ناشنوا و یا کم‌شنوا حلزون گوش، کاشت می‌شود.

انتهای پیام/ ن

برچسب ها: اشتغال ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Tanha
۱۷:۰۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام چرا درمورد جهیزیه هایی ک‌در سال ۹۸ قولشو دادند هیچ‌جا صحبتی نیست.من امیدم اول ب خدا و بعد ب این قولشون هست.زمان تحویل جهیزیه ها در ۹۸ چه موقع هست؟لطفا پاسخ منو بدید