رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار؛

مساجد شهرستان بیجار آماده میربانی از معتکفان

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و گفت:مساجد بیجار میزبان مراسم معنوی اعتکاف می‌شوند

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام حسن رهبر  با اشاره به حضور پرشور جوانان در ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف گفت: حضور جوانان در اعتکاف زمینه ساز بعد معنوی آن‌ها است و موجب پرورش فکر و اندیشه جوانان در ارتباط نزدیک با خداوند متعال می‌شود.

وی به مهمترین برنامه‌های اجرایی در مراسم معنوی اعتکاف اشاره کرد وافزود: ختم قرآن کریم، تلاوت و هم خوانی قرآن، ختم دوازده هزار یا علی، برگزاری گفتمان‌های دینی، مناجات حضرت علی (ع)، انجام اعمال ام داوود، و ویژه برنامه شهادت حضرت زینب (س) از مهمترین برنامه‌های معنوی در این ایام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با بیان اینکه ویژه برنامه‌های مذهبی و فرهنگی برای معتکفان پیش بینی شده است افزود: تعداد ۳۰ مبلغ و مبلغه برای ترویج فرایض دینی در مساجد شهر و روستا‌های بیجار مستقر می‌شوند.

حجت‌الاسلام رهبر در پایان به محل برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اشاره کرد و گفت: محل برگزاری اعتکاف خواهران در مسجد حضرت جواد الائمه (ع) و برادران در مسجد حضرت قائم (عج) است.

ثبت‌نام مراسم اعتکاف از ۱۰ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در  استان آغاز شده و شرکت‌کنندگان برای بهره‌مند شدن از این مراسم معنوی تا ۲۸ اسفندماه فرصت دارند، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/م

استقرار مبلغان دینی برای ترویج فرایض دینی در بیجار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.