کیهانی: حدادی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: احسان حدادی پس از ۲ ماه اردو در آمریکا مستقیم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود.

کیهانی: حدادی از اردوی آمریکا به قهرمانی آسیا اعزام می شود/ در همه جای دنیا ورزش مورد حمایت دولت استبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در حاشیه تجلیل از پیشکسوتان ورزش درباره آخرین وضعیت احسان حدادی ملی پوش پرتاب دیسک کشورمان بیان کرد: احسان حدادی در اردوی آمریکا است و به ۲ ماه اردوی آماده سازی دارد تا در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند. او ۲۰ بهمن ماه به آمریکا اعزام شده و تا اول اردیبهشت ماه در این اردو می‌ماند. او از آمریکا به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود. ما مبلغ قرارداد سال گذشته را به مربی حدادی پرداخت کرده ایم و خود احسان توانایی مدیریت شرایط را دارد. او باید شرایط بهتری را برای این بازیکن فراهم کند.

او گفت: شرایط دوومیدانی خوب است و امشب تیم ملی نوجوانان با ۲۸ ورزشکار و مربی به مسابقات آسیایی اعزام می‌شود. امیدوارم این تیم بتواند نتایج بهتری را نسبت به دوره گذشته کسب کند. تیمی که در حال اعزام است بهترین تیم تاریخ دوومیدانی نوجوانان ایران است و امیدوارم بتواند در نتیجه نیز خوب عمل کنند. در رده بزرگسالان فدراسیون شرایط رکوردگیری را اعلام کرده است و سعی می‌کنیم اوایل فروردین ماه ملی پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را انتخاب کنیم.

کیهانی درباره بودجه فدراسیون اظهار کرد: ما حدود ۹۰ درصد از بودجه را از وزارت ورزش و جوانان و حدود ۸۵ درصد نیز از کمیته دریافت کرده ایم. امیدوارم تا پایان سال نیز بقیه بودجه پرداخت شود. می‌دانم همه در تلاش هستند تا به فدراسیون‌ها کمک کنند.

او گفت: در همه جای دنیا ورزش مورد حمایت دولت است. برای مثال در انگلیس فوتبال یک صنعت محسوب می‌شود و باید کار اقتصادی در فوتبال انجام شود. رشته‌ای مثل دوومیدانی و ژیمناستیک مورد حمایت کامل دولت است. رشته‌های پایه به شدت مورد حمایت دولت قرار دارد. آن‌ها فوتبال را یک صنعت می‌دانند و در کنارش سایر رشته‌ها را نیز حمایت می‌کنند.

او افزود: باید در جذب حامی مالی بیشتر تلاش کنیم. در آخرین مسابقه فدراسیون دوومیدانی سه حامی مالی داشت و تمام هزینه‌های مسابقات را حامیان مالی تامین کردند. اگر بتوانیم مسابقات بین‌المللی و اردو‌های بین‌المللی را در کشور برگزار کنیم می‌توانیم در تامین منابع منابع ارزی موفق عمل کنیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: خوشحالم کمیته ملی المپیک با تدبیر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش کشور را برگزار کرد. این حرکت حتماً ماندگار می‌شود و امیدوارم تجلیل از ورزشکاران هر سال برگزار شود.


بیشتر بخوانید:

کیهانی: حواشی به وجود آمده در مورد حدادی را حل می‌کنیم

حدادی: مشکلی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ ندارم

داورزنی: قانون منع استفاده از افراد بازنشسته در هیئت‌های استان‌ها باید شفاف‌تر شود


انتهای پیام/

اظهارات کیهانی درباره آخرین وضعیت حدادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار