ادای احترام سردار سلیمانی مقابل رهبر انقلاب هنگام دریافت نشان +فیلم

صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی فیلمی از ادای احترام فرمانده سپاه قدس در مقابل رهبر انقلاب پس از دریافت نشان از دست ایشان را به اشتراک گذاشت.

تکبیر سردار سلیمانی مقابل رهبر انقلاب هنگام دریافت نشانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو شب پیش نشان ذوالفقار با دستان رهبر معظم انقلاب بر سینه سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نشست. این نشان که برای اولین بار در طول تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی اهدا شده است، بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به دنبال داشته است.

به مناسبت این اتفاق ویدئویی از ادای احترام سردار قاسم سلیمانی در مقابل رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی بازنشر شده است. این فیلم مربوط به دهه هشتاد است زمانی که پس از جنگ سی و سه روزه در لبنان سردار سلیمانی به پاس زحمات خود نشانی دیگر را از رهبر انقلاب دریافت کرد.

در ادامه ویدئوی و متن ارسالی صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی از ادای احترام ایشان به رهبر معظم انقلاب هنگام دریافت نشان را مشاهده می‌کنید:

ادای احترام سردار سلیمانی مقابل رهبر انقلاب هنگام دریافت نشان +فیلم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۰۹:۰۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
سلام، من برای این سردار عزیز ،
آرزوی سلامتی و طول عمر حداقل ۱۰۰ را دارم
ما یعنی کشور ایران در عرصه نظامی و دفاعی که صدالبته تأمین کننده بستری مناسب برای دیگرعرصه هاست ازجمله علمی و فنی و غیره ، به این جور آدمها بسیار نیازمند و محتاج است ، مثلا در عرصه ساخت و ساز و حریم رودخانه ها و سدبندها تا آبروی ما در زمان وقوع بلایای طبیعی همچون زلزله و سیل نرود، خدا نسل اینجور آدم ها را زیاد کند (بگو: آمین) اگر در وزارت نفت از اینجور آدمها داشتیم اینقدر .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
سلام سردار درود سردار مبارکت باشه التماس دعا یا علی
Iran (Islamic Republic of)
صمدجودکی
۲۰:۴۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
این عزیز مایه افتخار ایران وایرانی در دنیای زروزور وظلم وجوروزورگویی آمریکاورفقای مزدورش است این یار علی زمان مایه ترس اسراییل وامریکاو مزدوران دوران است کشورهای عربی که داعیه اسلام دارند باید هزاران بارازمقایسه اسلامشان با اسلام محمدی وعلوی شرمسار باشند این اسلام وسرداران اسلام ایران که باعث افتخار انسانیت است از اسلام ما رهبرما سرداران ماخجل باشید وهزاران بار از بدون خودتان شرنده باشید زنده باد سید علی وایران اسلامی نگین دنیای شرافتوانسانیت زنده باد
Iran (Islamic Republic of)
اهل تبریز
۲۳:۲۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
ماشااله ... ماشااله .... ماشااله . میلیونها ماشااله به برادر عزیزتر از جانمان . سردار دلها ، این نشانها شایسته ی لیاقت بی همتای توست . ما اشااله .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جهان
۲۱:۲۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
اینها بهانه ای است تا انشالله حمله به اسراییل علنی شود.
ریشه صهیونیسم از روزگار محو شود. ما منتظریم .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
سردار قلب ها!
سردار محبوب میلیون ها شیعه!
مالک اشتر زمانه ما! سردار قاسم سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
این مدال برازنده شماست
آخرین اخبار