نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ؛

اقتدار جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک شهداست

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: امروز این افتخار و احترام نسبت به جمهوری اسلامی ایران در اقصا نقاط دنیا، به برکت خون پاک شهداست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت‌الاسلام علی آل‌هاشم در مراسم گرامیداشت روز شهدا در گلزار شهدای وادی رحمت،گفت: اگر امروز مسئولان کشور در عرصه‌های بین المللی با اقتدار حاضر شده و مقتدرانه در برابر دشمنان حرف می‌زنند، به برکت خون شهداست، از این رو باید قدردان مجاهدت شهدا بوده و نگذاریم خون شهدا هدر برود.

وی اضافه کرد: عمل کردن به وصیت شهدا بهترین نوع گرامیداشت یاد شهداست و عمل به وصیت شهدا از جمله وظایف ما در قبال شهداست.

وی با تاکید بر این‌که باید مراقب باشیم حرکات و سکنات ما باعث به هدر رفتن خون شهدا نشود، افزود: هرچند مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد، اما باید به گونه‌ای حرکت نکنیم که خدای ناکرده شهدا از ما ناراضی شده و بهانه دست دشمنان بدهیم.

نماینده، ولی فقیه در استان با بیان این‌که آذربایجان‌شرقی در دوران دفاع مقدس، ۱۰ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، افزود: امروز همه وظیفه داریم به کلام و پیام شهدا عمل کنیم؛ برگزاری صرف مراسم برای گرامیداشت شهدا کفایت نمی‌کند و باید مسیرشان را تداوم داده و وصیت‌شان را عمل کنیم.

وی با تاکید بر این‌که باید به مشکلات خانواده شهدا توجه ویژه‌ای داشته باشیم، گفت: ساماندهی مزار شهدا به همان شکلی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، انجام شده و این مزار مطهر با سبک گذشته ساماندهی شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش فرارسیدن روز گرامیداشت مقام شهدا و همچنین سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت روز شهدا با حضور جمعی از مسئولان و مردم در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شده و در پایان، قبور مطهر شهدا، غباروبی و عطرافشانی شد.

انتهای پیام/ش

مراسم بزرگداشت روز شهدا

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.