نخستین باردر کشور سامانه مشاوره گردشگری ایران راه اندازی شد

نخستین باردر کشور سامانه مشاوره گردشگری ایران برای استفاده بهینه از امکانات گردشگری کشور با شعار گردشگری آسان وبه صرفه " راه اندازی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احسان فهامی مدیر عامل شرکت طرح تجارت نوین اسپادان اصفهان در این باره گفت: این شرکت با استفاده از ظرفیت‌های زیر ساختی خود با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری و کانون صنفی کارگری راهنمایان گردشگری کشور در راستای استفاده بهینه از امکانات گردشگری کشور و تجربیات راهنمایان خبره گردشگری، در قالب ایجاد یک مرکز تماس گردشگری، گام مهمی در این حوزه برداشته است و خدمات حرفه‌ای گردشگری به صورت مشاوره و خدماتی متنوع در تمام گستره جغرافیایی کشور به گردشگران داخلی و خارجی ارائه نماید.

 
وی افزود: با توجه به فرارسیدن سال نو سامانه گردشگری ایران در طول ۲۴ ساعت شبانه روز توسط راهنمایان گردشگری و بصورت دورکاری پاسخگوی تمام نیاز‌های حوزه گردشگری تماس گیرنده گان است و توانمندی ارائه خدمات به زبان‌های مختلف را خواهد داشت تا خدمات بهتری به گردشگران خارجی نیز داشته باشد.
 
مدیر عامل شرکت طرح تجارت نوین اسپادان اصفهان (یار آشنا) اظهار داشت:آینده، کانون اصلی توجه و ایده آل گردشگری امروز است که از مرز‌های پیش پا افتاده فردی خود فاصله گرفته وبه یک بستر اجتماعی قدرتمند تبدیل خواهد شد، بستری که تمام افراد جامعه به دلیل نفع بردن از مزایای پایدارش، آن را به رسمیت خواهند شناخت و در جهت پایداری هرچه بیشتر آن خواهند کوشید.
فهامی گفت:: ما با استفاده از شماره ۹۹۲۲۱۷۱۷ در همه جای ایران اسلامی مان از شرق تا غرب واز شمال تا جنوب همراه شما خواهیم بود.
 
وی در خصوص نحوه استفاده از این سامانه گفت: با استفاده از شماره ۹۹۲۲۱۷۱۷ در حال حاضر مشترکین سیم کارت‌های همراه اول بدون استفاده از کد در سراسر کشور می‌توانند از خدمات این سامانه بهره‌مند گردند.
 
مدیر عامل شرکت طرح تجارت نوین اسپادان اصفهان (یار آشنا) افزود: ما پا در عرصه گردشگری پایدار گذاشته ایم که در آن نقش راهنمایان گردشگری به عنوان مهمترین زنجیره صنعت گردشگری بر کسی پوشیده نیست؛ گردشگری امروز دارای گزینه‌ها انتخابی متعدد و زمان تصمیم گیری کمتر بوده و در صدد است از حداقل اوقات فراغت خود حداکثر استفاده را ببرد وبنابراین نیاز به منایع اطلاعاتی موثق وقابل اعتماد دارد تا با آسودگی خیال پای به ناشناخته‌های این سرزمین بگذارد و ما برآنیم که پل ارتباطی محکمی بین راهنمایان گردشگری و گردشگران پایه گذاری کنیم.
 
انتهای پیام/م 


ارائه خدمات بهتر به گردشگران خارجی با راه اندازی سامانه مشاوره گردشگری ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.