۳۰ طرح پیشران توسعه اجرا می‌شود

۳۰ طرح پیشران توسعه در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه گذشته چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: ۳۰ طرح پیشران توسعه برای این استان در سال ۱۳۹۸ تعریف و اجرایی خواهد شد.

وی افزود: آب و خاک، کشاورزی و دامپروری به عنوان مهمترین افق توسعه چهارمحال و بختیاری است.

عباسی تأکید کرد: ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری و همچنین انتخاب علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به عنوان نماینده معین دولت در استان، می‌تواند تأثیر بسزایی در رونق گردشگری طی سال آینده در استان داشته باشد.

وی بر اجرایی شدن طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان، تأکید کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف استان به ویژه حوزه گردشگری مور توجه قرار گیرد.

عباسی گفت: وصول مطالبات بانکی در چهارمحال و بختیاری و ارائه تسهیلات به طرح‌های جدید سرمایه گذاری از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان، پیگیری و اجرایی شود.

وی اضافه کرد: در غیر این صورت بانک‌های عامل چهارمحال و بختیاری برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های جدید با مشکل مواجه می‌شوند.

عباسی همچنین طرح انتقال آب بن به بروجن را مهمترین طرح ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری اعلام و تصریح کرد: واگذاری بخش‌هایی از این طرح به بخش خصوصی از سوی مسئولان شرکت آب منطقه‌ای استان دنبال و عملیاتی شود.
 
انتهای پیام/خ

نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

برچسب ها: استانداری ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.