تأکید نماینده مردم کرمان بر تلاش برای توسعه وضعیت ورزشی این استان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برای توسعه وضعیت ورزشی استان کرمان کمک می کنیم، گفت: این به این علتست که ورزش بر حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جشن تجلیل از برترین‌های فوتبال و فوتسال استان کرمان که با حضور مسئولان و جامعه ورزش و جوانان استان کرمان در سالن برق برگزار شد، از راه اندازی نخستین زمین فوتبال ساحلی استان در محله‌ی محروم شاهزاده محمد کرمان خبر داد و گفت: این زمین ۲۰ روز قبل راه اندازی شد.
وی افزود: ۱۰ مجموعه ورزشی فوتبال ساحلی دیگر تا پایان امسال با هزینه اندک راه اندازی می‌شود.

پورابراهیمی تصریح کرد: با حمایت خیران در محروم‌ترین نقطه استان کرمان در منطقه کشیت زیرساخت‌های ورزشی و چمن مصنوعی نصب شده است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تعهد کردیم در شهرستان کرمان چندین مجموعه ورزشی از جمله در دهزیار، راین و کشیت راه اندازی شود که این فعالیت‌ها موجب استعدادیابی در ورزش و معرفی آنان می‌شود.
پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مشکل زلزله در شهرستان بم سال‌ها مانع پیشرفت فوتبال این شهرستان شده بود، ولی امروز نام ورزشکاران بم در حوزه فوتبال بانوان در کشور مطرح است و می‌تواند توسعه یابد.
پورابراهیمی گفت: تلاش ریاست هیات فوتبال استان ایجاد کرده است.
وی ضمن قدرانی از تلاش‌های هیئت فوتبال استان کرمان به منظور ایجاد فضای جدیدی در توسعه این حوزه افزود: آمادگی داریم برای توسعه وضعیت ورزشی کمک کنیم، زیرا این ورزش بر حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تاثیرگذار است و با حمایت از این عرصه ظرفیت‌های استان کرمان با توجه به توانمندی‌ها شکوفا می‌شود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشستی با حضور مهدی تاج در تهران برگزار شد، تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در ورزش فوتبال بین آقایان و بانوان وجود دارد که نیازمند برنامه ریزی و تلاش برای شکوفایی است.
وی با بیان اینکه افراد شایسته ای، چون علی علیزاده و آرش برهانی افتخارات فوتبال کرمان هستند، یادآور شد: حضور رئیس مجمع نمایندگان، نمایندگان مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم شهربابک در جشن برترین‌های فوتبال و ... نشانه اهتمام این نمایندگان به توسعه ورزشی استان کرمان است.

در این آیین از ۱۶ نخبه فوتبال و فوتسال استان کرمان در دو بخش بانوان و آقایان تقدیر شد.

انتهای پیام/ب

جشن تجلیل از برترین‌های فوتبال و فوتسال استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
اولویت اقای پورابراهیمی ودیگرنمایندگان استان استانی شدن کرمان وجیرفت باشدتاگلباف هم شهرستان شودوکشیت به بخش تبدیل شودتارفع محرومیت کامل
آخرین اخبار