دستگیری ۲ متهم تبانی در مسابقات فوتبال

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دستگیری ۲ نفر در رابطه با تبانی در مسابقات فوتبال را تایید کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای صادر کرد که در این اطلاعیه ضمن اشاره و تایید دستگیری اخیر دو نفر از اشخاصی که قصد پرداخت پول و تبانی در مسابقه فوتبال را داشتند توسط ماموران پلیس آگاهی، اعلام می‌دارد که در این مقطع حساس و سرنوشت ساز رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک و ... و شرایط جدول مسابقات اعلام می‌دارد که کلیه تحرکات و اتفاقات به نحو کاملاً دقیق تحت رصد و نظارت کمیته اخلاق قرار دارد و با حضور و عضویت نمایندگان مراجع انتظامی و اطلاعاتی در واحد صیانت از فوتبال زیر مجموعه این کمیته اقدامات مناسبی در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

علاوه بر این، از کلیه اهالی فوتبال درخواست می‌شود که هرگونه اطلاعات خود در زمنیه تبانی بین بازیکنان، باشگاه‌ها و ... را در اسرع وقت از طریق مراجعه حضوری به آدرس ضلع غربی ورزشگاه آزادی جنب هتل المپیک مرکز ملی فوتبال کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در اختیار این کمیته قرار دهند.

همچنین این کمیته با هشدار اینکه هرگونه تبانی در مسابقات فوتبال می‌تواند مجازات از شش ماه تا سه سال حبس را در پی داشته باشد اعلام می‌دارد که با تخلفات و جرائم در این زمینه به شدیدترین نحو قانونی برخورد و مقابله خواهد شد.


بیشتر بخوانید: متهمان تبانی در فوتبال معرفی می‌شوند


انتهای پیام/

تبانی در فوتبال

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار