ایمیل عامل کشتار نیوزیلند به نخست‌وزیر ۱۰ دقیقه پیش از حمله

عامل حمله تروریستی نیوزیلند ۱۰ دقیقه پیش از انجام این حمله در ایمیلی به نخست‌وزیر این کشور از قصدش برای انجام این کار خبر داده بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه الجزیره به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد عامل حمله تروریستی نیوزیلند، ۱۰ دقیقه پیش از انجام این حمله مرگبار در ایمیلی برای نخست‌وزیر این کشور از قصدش برای انجام این کار خبر داده بود.

برنتون هریسون تارنت، تبعه ۲۸ ساله استرالیایی به قتل ۴۹ نفر و زخمی کردن ده‌ها نفر دیگر در روز جمعه در زمان برگزاری نماز در دو مسجد در کرایست‌چرچ متهم شده است. پلیس نیوزیلند اعلام کرد اتهامات دیگری هم قرار است علیه تارنت مطرح شود.

عامل حمله که به یک دوربین مجهز بود بخشی از این کشتار را به طور مستقیم در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. این تصاویر که به طور گسترده در اینترنت منتشر شده است، نشان می‌دهد تارنت با خودرو به یکی از مساجد رفته، وارد مسجد شده است و به روی مسلمانان شلیک کرده است.

در حمله تروریستی روز گذشته به مسجد النور و مسجدی دیگر در محله لینوود شهر کرایست‌چرچ نیوزلند حین اقامه نماز جمعه، ۴۹ نمازگزار جان خود را از دست دادند و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
مرد جهنمی
چه چهره کریهی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
ایمیل به نخست وزیر!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
کار خود دولتشونه..شک نکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
نخست وزیر نیوزیلند خودش گرایشات نژادپرستانه افراطی دارد
آخرین اخبار