در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

راه‌اندازی درمانگاه‌های دائمی در مناطق محروم/ اعزام بیش از  ۲ هزار تیم پزشکی به مناطق کم‌برخوردار

رئیس بسیج جامع پزشکی تهران گفت: بیش از ۲ هزار تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم اعزام شده‌اند.

راه‌اندازی درمانگاه‌های دائمی در مناطق محروم/ اعزام بیش از  ۲ هزار تیم پزشکی به مناطق کم‌برخوردارعیسی مالمیر رئیس بسیج جامع پزشکی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: برای هیئت‌های اندیشه‌ورز فعالیت‌های خوبی به وسیله سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، آرایشی و بهداشتی، دارویی و مدیریت بیمارستانی انجام شده است؛ در این راستا جلسات کارشناسی مختلفی برگزار می‌شود و نتایج این جلسات به سازمان ذیربط و وزارت بهداشت برای برنامه ریزی دقیق‌تر در سال آینده ارائه می‌شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی کشور رسالت علمی، اجتماعی و هم افزایی دارد که یکی از این اقدامات راه اندازی طرح شهید رهنمون با هدف کمک به مردم مستضعف و کم برخوردار در مناطق محروم است.

مالمیر بیان کرد: بیش از ۲ هزار تیم در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم اعزام شده‌اند و به تازگی به جای ایجاد مراکز سیار در هر منطقه، یک تیم ثابت طراحی شده است و خدمات بهداشتی و درمانی به مردم ارائه می‌شود.

وی تأکید کرد: به جای راه‌اندازی بیمارستان‌های سیار، درمانگاه‌های تخصصی نیز به طور دائمی و به صورت دوره‌ای  در مناطق محروم کشور تأسیس می‌شوند و متخصصان بسیج جامعه پزشکی کشور نیز علاوه بر درمان و رفع نیاز  آن منطقه، کار پیگیری پس از درمان بیماری این افراد را نیز بر عهده دارند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ تأکید کرد: یکی از برنامه‌های آینده این سازمان گسترش دامنه فعالیت‌ها و افزایش رشته‌های مختلف کاری است؛امیدوارم با مشارکت مردم و خیرین سلامت این کار به بهترین نحو انجام شود.

انتهای پیام/

اقدامات بسیج جامعه پزشکی برای درمان بیماران مستضعف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار