ارائه چهار هزار و ۳۱۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت : ۱۸ میلیارد و ۶۵۴ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال، کارگشایی ومسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان از ابتدای امسال توسط صندوق امداد ولایت استان زنجان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به خدمات صندوق امداد ولایت به منظور پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان، گفت: خودکفایی و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت با ارائه تسهیلات کارگشایی یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از پرداخت چهارهزارو ۳۱۷ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال، کار گشایی ومسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان از ابتدای امسال خبر داد و افزود: از این تعداد سه هزار و ۳۹۱ فقره در قالب تسهیلات کارگشایی و قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان بامبلغ ۹ میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی همچنین به فرصت‌های شغلی ایجاد شده توسط صندوق امداد ولایت اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال ۵۷۶ فرصت شغلی جدید با اعتباری بالغ بر ۶ میلیاردو ۸۷۴ میلیون تومان نیز برای افراد تحت حمایت ایجاد شده است.

صفری به حمایت صندوق امداد ولایت در حوزه مسکن وساختمان نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری ۳۳۹ فقره وام مسکن به نیازمندان تحت حمایت با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۹ میلیون تومان، و ۱۱ مورد هم اجاره ودیعه مسکن مددجویان به مبلغ ۶۸ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان با دعوت از خیران و نیکوکاران به‌منظور سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت استان زنجان، افزود: خیران با کمک‌های خود نقش مهمی در تأمین نیاز‌های اساسی نیازمندان کمیته امداد دارند و با افزایش کمک‌ها و سپرده‌های آن‌ها در صندوق امداد ولایت می‌توان تسهیلات بیشتری به نیازمندان پرداخت کرد.

انتهای پیام / ک


ایجاد ۵۷۶ فرصت شغلی جدید برای افراد تحت پوشش کمیته امداد استان در طی سال جاری

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.