رای اعتماد مجدد بخش خصوصی کردستان به سید کمال حسینی

انتخابات هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی با حضور ۱۵ نفر از منتخبین نهمین دوره انتخابات در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سید کمال حسینی با ۱۵ رأی ماخوذه به اتفاق آرا به عنوان رئیس دوره نهم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج برای یک دوره چهار ساله انتخاب شد.

محمد هلاکو با ۱۵ رای ماخوذه به سمت نایب رئیس اول، فاروق کیخسروی با ۱۵ رأی ماخوذه به سمت نایب رئیس دوم، ستار کشاورز با ۱۵ رأی ماخوذه به سمت خزانه دار و بختیار صالحی نیز با ۱۵ رأی ماخوذه به اتفاق آرا به عنوان هیئت رئیسه اتاق سنندج انتخاب شدند.

سید کمال حسینی رئیس اتاق سنندج در این نشست به جایگاه قانونی اتاق در ارائه مشاوره تخصصی و اقتصادی به قوای سه گانه اشاره کرد و برنامه‌های عملیاتی اتاق را در جهت بهبود فضای کسب و کار، شناسایی و رفع موانع تولید و حضور سازنده نمایندگان اتاق در کارگروه‌ها و کمیته‌های اقتصادی را تشریح نمود.

وی اظهار نمودند در شرایط کنونی اقتصاد کشور تقویت جایگاه بخش خصوصی ضرورت دارد و در تمامی سطوح دولتی، قضایی، پارلمانی، استانداری، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه اخذ نظر از نمایندگان بخش‌های مختلف اقتصادی که در ترکیب هیات نمایندگان قرار گرفته اند، مد نظر باشد تا بتوانیم راهی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و بحران‌های موجود بیابیم.

وی ظرفیت قانونی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی را در کردستان مهم بر شمرد و اظهار امیدواری نمود با فعال نمودن این شورا بتوانیم در راستای حل مشکلات تجار، بازرگانان، صاحبان صنایع و تولید کنندگان حوزه‌های مختلف اقتصادی راه کار‌های موثری را اتخاذ و پیگیری نمائیم.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج از سال ۱۳۱۱ شروع به فعالیت نموده و دارای ۱۰ تشکل در قالب انجمن‌های اقتصادی ثبت شده است و ۶ کمیسیون مشورتی اقتصادی فعال دارد و تا کنون بیش از ۳۵۰۰ نفر به عضویت اتاق درآمده‌اند.

انتهای پیام/ع

رای اعتماد مجدد بخش خصوصی کردستان به سید کمال حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.