پرواز‌های فرودگاه یاسوج در ایام نوروز دایر است

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: برای نخستین بار در تاریخ فعالیت فرودگاه یاسوج، پرواز‌های شرکت هواپیمایی ماهان در این شهر در ایام نوروز برقرار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج ،  علی محسنیان  مدیر فرودگاه یاسوج گفت: پرواز‌های فرودگاه یاسوج در روز‌های پنجم، نهم و شانزدهم فروردین ماه سال آتی انجام می‌شود.

وی افزود: شرکت هواپیمایی ماهان این اقدام را به منظور استمرار خدمات رسانی و ارتقای رضایت مندی مسافران پرواز‌های تهران به یاسوج و یاسوج به تهران در تاریخ‌های مذکور انجام می‌دهد.

محسنیان تصریح کرد: بیش از ۵۵ درصد مسافران این پرواز‌ها نیرو‌های سازمانی و اداری هستند که البته این امر در ایام نوروز سبب کاهش چشمگیر آمار مسافران خواهد شد.

وی تاکید کرد که شرکت هواپیمایی ماهان از شرکت‌های معتبر با برند جهانی است و ظرفیت مسافر هواپیمای اختصاص یافته به پرواز‌های یاسوج ۹۰ نفر است.

مدیر فرودگاه یاسوج بیان کرد: پرواز‌های تهران به یاسوج و یاسوج به تهران شرکت هواپیمایی ماهان در روز‌های دوشنبه و جمعه هر هفته انجام می‌شود.

ساعت پرواز روز جمعه شرکت هواپیمایی ماهان از تهران به یاسوج ۷ و ۴۰ دقیقه و ساعت برگشت نیز ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه از یاسوج به تهران خواهد بود.

ساعت پرواز روز دوشنبه از تهران به یاسوج و بالعکس نیز به ترتیب ۱۲ و ۱۰ دقیقه و ۱۴ و ۱۰ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/غ

برقراری پرواز های فرودگاه یاسوج در ایام نوروز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.