یک روز پیش از آغاز سال نو انجام شد؛

نخستین عملیات نجات جاده ای با پهپاد‌ واکنش سریع

هاشمیان از انجام نخستین عملیات نجات جاده‌ای با مشارکت یگان پهپاد واکنش سریع کارگروه پهپاد سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید احمد هاشمیان، معاون دفتر توسعه ایمنی راه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، از انجام نخستین عملیات نجات جاده‌ای با مشارکت یگان پهپاد واکنش سریع کارگروه پهپاد سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور خبر داد.

هاشمیان با اشاره به کشف یک مورد خودرو در زیر بهمن توسط پهپاد‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: این اتفاق در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه صبح امروز، در محدوده پیچ آیینه محور کندوان رخ داد.

وی ادامه داد: هنگامی که پهپاد خودروی مذکور را کشف کرد، مشاهده شد که نیرو‌های مردمی، گشت راهداری و پلیس راهور به محله حادثه رسیده و عملیات نجات را آغاز کردند؛ لذا روند انجام عملیات نجات از طریق پهپاد پیگیری شد.


بیشتر بخوانید: مردم مراقب سایت‌های غیر مجاز فروش بلیت هواپیما باشند/اعمال دقت نظر برای خرید ویلا در سفر‌های نوروزی


به گفته هاشمیان، سرنشینان این خودرو در سلامت کامل هستند و خودرو نیز آسیب چندانی ندیده است.

گفتنی است امسال برای اولین بار از پهپاد برای رصد سفر‌های جاده‌ای در ایام نوروز استفاده شده است، به گونه‌ای که ایستگاه‌هایی جهت پوشش پهپاد‌ها تعبیه شده و در صورت نیاز از امکانات  و پتانسیل‌های هوایی نیز در جهت سرعت بخشیدن به خدمات‌رسانی، دریافت اطلاعات و آمار تردد در محور‌ها و گره‌های ترافیکی و بروز مشکلات احتمالی در راه‌های مواصلاتی، استفاده می‌شود.


انتهای پیام/

کشف یک مورد خودرو در زیر بهمن توسط پهپاد‌های سازمان راهداری در محدوده پیچ آیینه محور کندوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
فيلمش كو ؟
آخرین اخبار