سال ۹۷ را با موفقیت پشت سرگذاشتیم

استاندار بوشهر گفت:سال ۱۳۹۷ با همه فراز و نشیب‌هایی‌که داشت با موفقیت پشت سرگذاشتیم.

توسعه استان بوشهربا مصوبات سفر رئیس جمهور شتاب بیشتری می‌گیردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند با تبریک فرا رسیدن سال جدید و با اشاره به فراز و نشیب‌های سال ۱۳۹۷ بیان کرد: سال ۱۳۹۷ با همه فراز و نشیب‌هایی‌که داشت با موفقیت پشت سرگذاشتیم.

وی با اشاره به مشکلات سال قبل افزود: یکی از نمونه‌های آن مشکلات تامین آب آشامیدنی در تابستان سال ۱۳۹۷ در استان بوشهر بود و شیرینی این سال هم حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در ناکام گذاشتند اهداف دشمنان بود چراکه سران کفر قصد داشتند مردم چهل سالگی انقلاب نبینند، ولی ملت ایران نه تنها جشن گرفتند بلکه باشکوه‌تر از گذشته این مراسم را برگزار کردند.

استاندار بوشهر، از شتاب توسعه استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: مردم استان بوشهر خوشحال هستند که در روز‌های پایانی سال ۱۳۹۷ میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت در شهرستان کنگان و عسلویه بودند که این مهم از شیرینی‌های سال ۹۷ می‌توان یاد کرد چراکه حضور رئیس جمهور و افتتاح پروژه‌های مختلف از جمله نفت، گاز و دیگر طرح‌ها سبب شتاب توسعه استان بوشهر می‌شود.

گراوند با قدردانی از استقبال باشکوه مردم استان از رئیس جمهور در ورزشگاه شهدای کنگان تصریح کرد: در این سفر اعتبارات و طرح‌های مهمی برای توسعه استان بوشهر مصوب شد که یقینا توسعه استان را شتاب بیشتری می‌بخشد.

وی، با بیان اینکه در سال ۱۳۹۷ نظام اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف شیرینی‌های مختلف داشته است تصریح کرد: از خداوند متعال خواستار تداوم این توفیقات در سال ۱۳۹۸ هستیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر تامین زیرساخت‌ها برای پذیرایی از گردشگران نوروزی افزود: با توجه به ظرفیت بالای گردشگری این استان و افزایش مسافران در سفر به استان بوشهر زیرساخت‌ها در ابعاد گوناگون گردشگری دریایی، شهری و روستایی توسعه یافته که امید می‌رود رضایت‌مندی گردشگران را بیش از پیش فراهم کند.

انتهای پیام/م

توسعه استان بوشهر با مصوبات سفر رئیس جمهور شتاب بیشتری می‌گیرد

برچسب ها: نوروز ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.