نصب ۲۵۶ بنر علائم هشداری در جاده‌های جنوب کرمان

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت:قبل از آغاز تعطیلات بیش از ۳۲ هزارکیلومتر خط کشی جاده‌ها در جنوب استان اجرا شد.

نصب ۲۵۶ بنر علائم هشداری در جاده‌های جنوب کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: ۲۷ هزار علائم اخباری و انتظامی هم در محور‌ها، نقاط پر حادثه نصب شده است تا در همه شرایط و به ویژه شب هنگام و شرایط نامناسب آب و هوایی راهنمایی مناسبی به رانندگان برای رانندگی ایمن ارائه شود.

وی از آشکار سازی ۲۳ دماغه در محور‌های ارتباطی خبردادو افزود:برای ایجاد حساسیت بیشتر رانندگان نسبت رعایت سرعت مطمئنه و توجه به نقاط خطر ساز بیش از ۲۵۶ بنر در قالب ۱۵ مورد هشدار با توجه به نقاط جانمایی شده برای نصب هشدار مورد نیاز توسط راهداران شهرستان‌های جنوبی استان در محور‌ها نصب شده است.

جمیلی توجه رانندگان به بنر‌های نصب شده زرد رنگ با علائم هشدار دهنده در حاشیه محور‌ها را خواستار شد و گفت::نصب این بنر‌های فقط به این جهت است که با توجه به آمار و اطلاعات راهداران این نقاط نقاطی است که عدم توجه به هشدار‌ها حادثه ساز است و ضروری است رانندگان به محض مشاهده این بنر‌ها هشدار را جدی بگیرید.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌های موجود برای کاهش تصادفات در نوروز امسال استفاده کرده ایم گفت: می‌طلبد رانندگان نیز با رعایت قانون و پرهیز از عجله رانندگی کنند تا در این تعطیلات با رانندگی پر خطر برای خود و دیگران خاطره نسازند.

 جمیلی با بیان اینکه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان در تمامی ساعات شبانه روز به صورت آماده باش فعال است تصریح کرد:از همه مردم، رانندگان و مسافران نوروزی تقاضا دارد به هشدار‌ها و اطلاعیه‌های صادره از مرکز مدیریت راه‌های جنوب استان کرمان توجه کنند و شماره ۱۴۱ را برای اطلاع از وضعیت راه‌ها به خاطر داشته باشند.

انتهای پیام/ح

علائم هشداری درجاده های جنوب نصب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار