درگیری دانش آموزان با سلاح سرد در مقابل مدرسه! + فیلم

درگیری گروهی از دانش آموزان انگلیسی با سلاح سرد در مقابل یکی از مدارس این کشور صحنه ای وحشتناک را در خیابان رقم زد.

درگیری شدید دانش آموزان با ساتور! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درگیری تعدادی از دانش آموزان نوجوان انگلیسی با سلاح سرد  در مقابل یکی از مدارس این کشور صحنه‌ای وحشتناک را رقم زد. در این درگیری شدید که در یکی از خیابان‌های منطقه "چادرتون" کلان شهر منچستر رخ داد تعدادی از دانش آموزان با سلاح سرد با یکدیگر درگیر شدند. در این درگیری ده‌ها دانش آموز حضور داشتند که با مشت و لگد و سلاح سرد به جان یکدیگر افتادند. این حادثه در ساعت ۲:۵۰ دقیقه بعدظهر روز پنجشنبه ۲۱ مارس رخ داد.

بنا به گفته یکی از شاهدان عینی این دانش آموزان بسیار خشمگین بودند و هر لحظه احتمال می‌رفت هر یک از آن‌ها در اثر درگیری با سلاح سرد دچار جراحت شدید شوند. این شاهد عینی در این باره گفت: " من ناگهان با شنیدن صدای دانش آموزان خودم را به بیرون رساندم. آن‌ها بسیار خشمگین بودند. یکی از آن‌ها ساتوری در دست داشت که مانند چوب بیسبال آن را در هوا می‌چرخاند. من کاملا شوکه شده بودم. من تابحال در عمرم چنین چیزی را ندیده بودم. "

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک تلفن همراه تهیه شده است در حالی که صورت دانش آموزان پوشیده شده آن‌ها را در حال نزاع دسته جمعی با یکدیگر نشان می‌دهد. با وجود استفاده چند نفر از آن‌ها از سلاح سرد تنها چند دانش آموز دچار جراحت سطحی شدند.

هنوز علت دقیق وقوع این درگیری بین دانش آموزان انگلیسی مشخص نشده است. بنا به اعلام پلیس کلانشهر منچستر دو دانش آموز ۱۵ ساله که مرتبط با این حادثه بودند دستگیر شده اند. در اطلاعیه پلیس منچستر آمده است: " پلیس منچستر پس از دریافت گزارشی در خصوص درگیری تعدادی نوجوان در منطقه چادرتون در ساعت ۲:۵۰ دقیقه بعدازظهر روز پنجشنبه بلافاصله در محل حاضر شد. یک دانش آموز ۱۵ ساله از ناحیه پا دچار جراحت شد که برای درمان به بیمارستان منتقل گردید. همچنین دو دانش آموز ۱۵ ساله دیگر توسط پلیس دستگیر شدند. "

گفتنی است؛ درگیری با سلاح سرد این دانش آموزان انگلیسی در منطقه‌ای در منچستر در حالی خبرساز می‌شود که سال گذشته نیز درگیری گروهی حدود ۱۰۰ دانش آموز مدرسه Malet Lambert (مالت لمبرت) در منطقه Hull انگلیس خبرساز شده بود.

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که دانش آموزان انگلیسی در مقابل یک مدرسه رقم زدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
سر انگلیس هر چی بیاد کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
خشم = جنايت
اينو باس سر در همه جا بزنن