سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی خبر داد:

ورود بیش از چهار میلیون و ۹۰۰ هزار نفر زائر و مسافر به استان

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: چهار میلیون و ۹۱۱ هزار و ۲۹ نفر زائر و مسافر از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا دوم فروردین سال جدید وارد استان شدند.

ورود بیش از چهار میلیون و ۹۰۰ هزار نفر زائر و مسافر به استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهدی فروزان مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، یک درصد کاهش دارد.

وی با بیان اینکه ۳۶۳ هزار و ۹۶۰ نفر از این تعداد با حمل و نقل جاده‌ای و عمومی وارد استان شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۵/۹ درصد کاهش داشته است، افزود: ۱۴۶ هزار و ۶۳ نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده اند که با رشد ۲/۲ درصدی همراه بوده است. 
 
مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به ورود ۷۶ هزار و ۹۳۸ نفر از طریق فرودگاه‌ها به استان و کاهش   ۱۷/۱ درصدی نسبت به سال گذشته، ادامه داد: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود به استان وارد شده اند هم چهار میلیون و ۳۲۴ هزار و ۶۸ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش سه درصدی مواجه بوده است. 
 
 

تشرف بیش از دو میلیون و 997 هزار نفر به مشهد مقدس



فروزان گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند ماه گذشته تا دوم فروردین سال جاری دو میلیون و ۹۹۷ هزار و ۳۹۱ نفر وارد مشهد شده اند که در مقایسه با سال گذشته ۱/۹ درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه ۲۶۳ هزار و ۷۳ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی وارد مشهد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۲/۶ درصد کاهش داشته است،  افزود: ۱۴۶ هزار و ۶۳ نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده اند که با رشد ۲/۲ درصدی همراه بوده است. 
 
مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به  ورود ۷۶ هزار و ۷۵۹ نفر از طریق فرودگاه ها به مشهد و کاهش 17 درصدی این آمار در مقایسه با سال گذشته، ادامه داد:  زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روز‌های ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا دوم فروردین سال جدید به مشهد وارد شده اند هم دو میلیون و ۵۱۱ هزار و ۴۹۶ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد ۳/۱ درصدی مواجه بوده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
برچسب ها: استانداری ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار