تکریم خانواده شهدا مایه فخر و مباهات است

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: تکریم خانواده شهدای ناجا و سایر عزیزانی که در راستای دفاع از اسلام و ایران اسلامی جان خود را فدا نمودند مایه فخر و مباهات ما است.

تکریم خانواده شهدا مایه فخر و مباهات استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سرهنگ علی کشاورزی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان به همراه جانشین و مشاور و مددکارکلانتری ۱۲ این فرماندهی در دیدار با خانواده "شهید مرتضی عسکری زاده ضمن تبریک عید نوروز وگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان نیروی انتظامی گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خداوند را شاکریم که ملتی داریم که تا پای جان در جهت کیان نظام کشور عزیزمان از جان خود هم گذشته اند.

وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت در کشور زنده بماند تصریح کرد:پیام دیگر شهدا این است که همواره در استقرار جمهوری اسلامی بکوشیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

وی گفت: فداکاری شهدا باید سرمشق و سرلوحه‌ای برای ما باشد، چرا که به ثمره خون این شهداء است که در حال حاضر وظیفه و مسئولیتی به ما سپرده شده و ما باید در این راستا به مردم و نظام اسلامی خدمت کنیم.

سرهنگ کشاورزی اظهار داشت: امروز ما بعنوان سرباز ولایت در انجام وظیفه مهم تکریم خانواده شهداء در خدمت شما هستیم تا این وظیفه را ادا کنیم و برای شما آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون از خداوند متعال داریم.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان این دیدار از خانواده معظم شهید عسکری زاده تجلیل کرد.

شهید مرتضی عسکری زاده، پلیس افتخاری کرمان، متولد ۱۳۶۲ است که اردیبهشت ماه امسال در درگیری با اشرار مسلح در حوالی بهرامجرد از توابع کرمان به شهادت رسیده است.
انتهای پیام/ح

تکریم خانواده شهدای انتظامی

برچسب ها: خانواده شهدا ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار