فراهم کردن امنیت مسافران نوروزی با آمادگی مجموعه انتظامی

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در راستای تأمین امنیت مسافران با کار بکارگیری کلیه امکانات و نیروها، امنیت مسافران را به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سردار علی آزادی در دیدار با استاندار کردستان با اشاره به آمادگی کامل مجموعه انتظامی استان در راستای تأمین امنیت مسافران گفت: با کار بکارگیری کلیه امکانات و نیروها، امنیت مسافران را به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با تجهیز ۲۱۰ تیم عملیاتی و بکارگیری بیش از یک هزار نیروی پلیس راه و پلیس راهور علاوه بر انضباط ترافیکی در حوزه کاهش تصادفات نیز تلاش خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با بهره گیری از توان بالقوه مشارکت‌های مردمی میزان تصادفات فوتی در نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان کردستان، نیروی انتظامی را نیروی مردمی و بر پایه مشارکت‌های مردمی دانست و ادامه داد: یکی از افتخارات نیروی انتظامی، اعتماد مردم به این نیرو است که پلیس قدر این سرمایه اجتماعی را می‌داند و به آن افتخار می‌کند.

آزادی با تاکید بر اینکه پلیس مردمی با مردم و در کنار مردم است، یادآور شد: مردم محور فعالیت‌های نیروی انتظامی هستند و نقش بسیار مهمی در مأموریت‌های این نیرو بر عهده دارند.

وی همراهی و مشارکت مردم در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را گوشه‌ای از مشارکت آنان در تأمین امنیت دانست و بیان کرد: در سایه این تعامل و همکاری از ابتدای طرح نوروزی تاکنون تعداد کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی در استان کردستان ۳۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

انتهای پیام/ع

میزان تصادفات فوتی در نوروز امسال ۳۵ درصد کاهش داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.