مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت:

وضعیت سوخت رسانی به صورت عادی انجام می‌شود

جعفری نسب گفت: خوشبختانه وضع خطوط لوله نفت خام و فرآورده کشور مناسب بوده و انتقال نفت و فرآورده به صورت عادی در جریان است.

وضعیت سوخت رسانی به صورت عادی انجام می‌شودبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت نفت، عباسعلی جعفری نسب، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، ضمن تاکید بر آماده باش کامل مناطق دوازده‌گانه خطوط لوله و مخابرات در کل کشور با توجه به شرایط نامساعد جوی گفت: تنها در برخی مناطق از جمله مناطق شمالی، لرستان و خوزستان پوشش برخی خطوط به دلیل شدت بارش‌ها شسته شده است که همکاران ما در این مناطق به صورت شبانه روزی در حال فعالیت ایمن سازی هستند.


بیشتر بخوانید: آمادگی نیرو‌های عملیاتی برق در سراسر کشور 


وی افزود: در روز‌های نخستین سال قسمت‌هایی از پوشش خط لوله فرآورده ری - ساری به دلیل طغیان رودخانه تجن از بین رفته و خط حالت لرزش پیدا کرده بود که به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه خط لوله مذکور حدود سه ساعت متوقف شده و عملیات ایمن سازی و پایه‌کوبی اطراف آن انجام شد و خط در مدار بهره برداری قرار گرفت.

جعفری نسب همچنین درباره خط لوله فرآورده اهواز - ری که روز گذشته در محدوده اندیمشک دچار شکستگی شده بود، گفت: همکاران ما در منطقه در حال تعمیر خط هستند که با توجه به قرارگیری خط در عمق ۶ متری زمین و طوفان و بارش‌های شدید، عملیات تعویض بخشی از خط لوله که دچار مشکل شده بود نهایتاً تا پایان امروز به اتمام رسیده و خط در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

این مقام مسؤول با تاکید بر آمادگی کارکنان خطوط لوله برای رفع آسیب‌های احتمالی به دلیل بارش‌ها گفت: پوشش برخی خطوط از جمله دو خط لوله ۱۶ و ۱۰ اینچ فرآورده اهواز به تهران در منطق خوزستان به دلیل شدت بارش‌ها و جاری شدن سیلاب از بین رفته بود که عملیات ایمن سازی این خطوط نیز انجام شد.

انتهای پیام/

آمادگی کارکنان خطوط لوله برای رفع آسیب‌های احتمالی به دلیل بارش‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار