برگزاری جمع خوانی کتاب "برادر من تویی" در کتابخانه ارشاد مسجدسلیمان

کتابدار کتابخانه عمومی ارشاد مسجدسلیمان از برگزاری نشست جمع خوانی از کتاب "برادر من تویی" نوشته داوود امیریان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زینب کیانی منش، کتابدار کتابخانه ارشاد مسجدسلیمان گفت: کتاب "برادر من تویی" زندگینامه داستانی حضرت عباس (ع) است که با قلمی روان و نثری دلچسب می‌کوشد تا زوایای گوناگونی از زندگی و زمانه این مردبزرگ را از دوران کودکی تا شهادت روایت کند.

وی افزود: از لحظاتی که هم پای امیرالمومنین (ع) کوچه‌های کوفه را برای کمک به یتیمان و نیازمندان می‌پیمود تا زمانی که در رکاب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) درس عشق و معرفت رابه عالم می‌آموزد.

کیانی منش تصریح کرد: نویسنده در این اثر تلاش می‌کند تا در عین وفاداری به منابع تاریخی، زندگینامه داستانی جذابی خلق کند که مطالعه آن را به سبب داشتن نثری روان و صمیمی به ویژه به مخاطبان نوجوان و جوان پیشنهاد می‌کنیم.

به گفته کتابدار کتابخانه عمومی ارشاد مسجدسلیمان، در این نشست، ۴ نفر از اعضای فعال کتابخانه به معرفی کتاب‌های فروردین ماه پرداختند.

کتاب به نام "یونس" نوشته علی آرمین از انتشارات شهرستان ادب، کتاب "پری دخت" نوشته حامد عسگری از انتشارات قبسات، "حدیث پیمانه" نوشته حمید پارسانیا و کتاب "مهربان‌ترین پیامبر" نوشته غلامرضاحیدری آثار معرفی شده در این نشست بودند.

انتهای پیام/گ

برگزاری نشست کتابخوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.