کمک ۵۰۰ میلیون ریالی سپاه و شرکت بازارگستر پگاه به سیل‌زدگان شیراز

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز از کمک ۵۰۰ میلیونی ریالی این ناحیه از سپاه و شرکت بازار گستر پگاه جنوب کشور به سیل زدگان شرق شیراز خبر داد.

کمک ۵۰۰ میلیون ریالی سپاه و شرکت بازارگستر پگاه به سیل‌زدگان شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی خسروانی فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز در جمع هیئت بازدید کننده از منطقه سیل‌زده شرق شیراز، گفت: در پی حادثه ناگوار سیل در محله سعدیه شیراز، مدیر عامل شرکت بازار گستر پگاه جنوب کشور با همکاری استانداری، سپاه فجر و مجمع خیرین استان و با حضور در محله سعدیه اقدام به کمک ۵۰۰ میلیون ریالی به آسیب‌دیدگان این حاثه ناگوار کرد.

وی افزود: ما امروز ثمره و تاثیرات اساسی شجره طیبه بسیج را در عرصه‌های مختلف هم در داخل و هم در خارج از کشور به وضوح می‌بینیم.

خسروانی با تأکید بر اینکه بسیج متعلق به هیچ حزب و گروه خاصی نیست بلکه متعلق به تمام مردم است، بیان کرد: بسیج درعرصه‌های مختلف به دنبال این بوده که مشکلات مردم را کاهش دهد و تا به حال بحمد الهی موفق بوده است.

فرمانده سپاه مقاومت احمدبن موسی(ع) شیراز با بیان اینکه بسیجیان این سپاه در کمک رسانی به سیل زدگان شیراز پیش‌قدم بوده و تا به حال شبانه‌روز در خدمت مردم هستند، تصریح کرد: از اقدامات برجسته بسیجیان از بدو وقوع سیل در شیراز اسکان ۳هزار و ۵۰۰ نفر و توزیع بیش از ۳۰هزار پرس غذای گرم و خدمات بهداشتی و پوشاکی است.
انتهای پیام/م

کمک رسانی سپاه به سیل زدگان حادثه شیراز

برچسب ها: سپاه ، سیل و آبگرفتگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار