معاون خدمات شهری شهرداری همدان خبر داد:

افزایش حجم ورودی رودخانه پارک مردم و آب گرفتگی میدان پژوهش و خیابان مهدیه/ مردم نگران نباشند

 معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه حجم آب رودخانه پارک مردم بالا است گفت: مردم نگران آب‌های رها شده در میدان پژوهش نباشند.

افزایش حجم ورودی رودخانه پارک مردم و آب گرفتگی میدان پژوهش و خیابان مهدیه/ مردم نگران نباشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، وحید علی ضمیر  معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به افزایش حجم آب رودخانه عبوری از پارک مردم گفت: به دلیل بارش‌های شدید چند روز اخیر، حجم آب آن بالا رفته و از طرفی این رودخانه خیابان‌های شهید زمانی و جوادیه را در پایین دست خود پوشش می‌دهد.
وی ادامه داد: در همین رابطه برای اینکه این محله‌ها دچار آبگرفتگی نشوند، به ناچار مجبور به کنترل دریچه آب شدیم.
علی ضمیر خاطرنشان کرد: برای مهار آب بخشی از آب رودخانه را به میدان پژوهش هدایت شد که جای نگرانی وجود ندارد و به محض فروکش کردن حجم آب، این مشکل موقتی رفع خواهد شد.
معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه بخش دیگر رودخانه مسیر خود را ادامه می‌دهد، افزود: شهرداری به دنبال مدیریت این بخش از آب رها شده است و رودخانه به زودی به مسیر اصلی خود باز می‌گردد.
علی ضمیر از شهروندان همدانی، ساکنان منطقه میدان پژوهش و رهگذران به دلیل صبر و شکیبایی و همکاری‌های لازم با شهرداری قدردانی کرد.

انتهای پیام/د.ا

شهروندان نگران آب‌های رها شده در میدان پژوهش نباشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.