توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

برنامه دانشگاه علوم پزشکی ایران برای خدمت‌رسانی به مصدومان مناطق سیل زده

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در تهران با مشکل خاصی مواجه نبودیم اما آماده ارائه خدمات به مصدومان مناطق سیل زده هستیم.

نادر توکلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره اقدامات دانشگاه علوم پزشکی ایران برای کمک به آسیب‌دیدگان مناطق سیل زده اظهار کرد: متاسفانه همزمان با آغاز سال جدید وقوع سیل برخی از استان‌های کشورمان را تحت تاثیر قرار داد و باعث مجروح و مصدوم شدن تعدادی از هموطنانمان شد؛ دانشگاه علوم پزشکی ایران هم مانند سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای کمک به آسیب دیدگان مناطق سیل زده اعلام آمادگی کرد و در حال حاضر هم مراکز درمانی مرتبط با این دانشگاه در حالت آماده باش قرار دارند.

محبی

وی با اشاره به آمادگی مراکز درمانی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی ایران هنگام وقوع سیل بیان کرد: در استان تهران با مشکل و مصدومیت خاصی ناشی از وقوع سیل و حوادث طبیعی مواجه نبودیم اما تمام مراکز درمانی مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی ایران آمادگی لازم را برای امداد رسانی به هموطنانمان را دارند.

توکلی تاکید کرد: تیم‌‌های پزشکی از طرف بسیج جامعه پزشکی کشور به مناطق سیل زده شمالی کشور و به خصوص استان گلستان اعزام شدند تعداد قابل توجهی از بیماران آسیب دیده بر اثر این حوادث را پذیرش و ویزیت کردند و باعث نجات جان بسیاری از افراد شد.

محبی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اعزام تیم‌های پزشکی از طرف بسیج مناطقی مثل رباط کریم و دیگر مناطق تهران یادآوری کرد: مراکز درمانی مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی ایران آمادگی پذیرش مصدومان اعزامی از مناطق آسیب دیده و اعزام تیم‌های پزشکی و پرستاری به مناطق سیل زده را دارند و امیدوار هستیم تا با همراهی و مشارکت همه مردم تعداد مصدومان و  تلفات این حادثه به حداقل برسد.

انتهای پیام/

حضور تیم‌های بسیج جامعه پزشکی در مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار