آمانو: ایران تا امروز برجام را اجرا کرده است

یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در سخنرانی خود در نشست مرکز مطالعات بین المللی و راهبردی گفت تا امروز ایران توافق هسته‌ای را اجرا کرده است.

آمانو: ایران تا امروز برجام را اجرا کرده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در سخنرانی خود در نشست مرکز مطالعات بین المللی و راهبردی با عنوان «چالش‌های مربوط به راستی‌آزمایی هسته‌ای»، گفت: «وظیفه ما نظارت و راستی آزمایی توافق هسته‌ای (ایران و قدرت‌های جهانی) و تهیه گزارش برای شورای حکام است. این کار ساده‌ای نیست، اما من می‌توانم بگویم تا امروز ایران این توافق را اجرا کرده است.»

آمانو گفت: «اما در مورد آینده دشوار می‌توان گمانه زنی کرد. ما با ایرانی‌ها کار می‌کنیم و زمانی که مشکلی پیش آید من با آن‌ها گفتگو می‌کنم. بنابراین، ما کار خود را انجام می‌دهیم، این شامل دسترسی به مکان‌هایی است که برای نظارت ضروری است.»

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام ، سازمان ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۱۳ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
این پایبندی ایران به برجام چه نفعی و اجرای کدام تضمین را بدنبال داشته است؟ چرا غرب و اروپا هنوز با روشهای تعهدات و پیمانهای دوران سلسله قاجاریه و پهلوی با ما رفتار میکند؟ آیا رجال سیاسی ما هنوز از تاریخ درس عبرت نگرفته اند که نه به اروپا و نه به غرب هیچ اعتمادی نیست؟و....و....و....
آخرین اخبار