ارسال بیش از ۱۴۰ هزار قرص نان به مناطق سیل زده استان لرستان

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور از ارسال روزانه بیش از ۴۰ هزار قرص نان از استان کرمانشاه به منظور یاری رسانی به مردم استان لرستان خبر داد.

ارسال بیش از ۱۴۰ هزار قرص نان به مناطق سیل زده استان لرستان به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ گفت:در راستای انجام وظیفه بسیار مهمی که در زمینه تامین نان مردم بر عهده شرکت غله و خدمات بازرگانی است از روز‌های انتهایی سال گذشته با برنامه ریزی‌های اصولی، بدون هیچ مشکلی نان مورد نیاز مردم استان کرمانشاه توسط بیش از ۲۴۰۰ واحد خبازی سطح استان تامین شد.

ماشااله ارویسی همچنین افزود: به منظور رفاه حال مردم شریف هم استانی و مهمانان نوروزی تعداد ۱۴۱ واحد خبازی در سراسر استان به صورت کشیک به ارائه خدمت تا ساعت ۱۰ شب مشغول بودند.

وی در خصوص خدمت رسانی به مناطق سیل زده نیز افزود: در استان کرمانشاه با دستور استاندار استان، از چند روز قبل از وقوع سیل آرد مورد نیاز تمامی واحد‌های خبازی استان با همکاری انجمن صنفی کارخانه‌های آرد سازی استان تامین و در اختیار واحد‌های خبازی قرار گرفت و به مردم نیز اطلاع رسانی مناسب از طریق رسانه‌های جمعی صورت گرفت که شب قبل از وقوع سیل تمامی واحد‌های خبازی سطح استان تا ساعت ۱۲ شب، فعال می‌باشند و مردم نگران تامین آرد و نان مورد نیاز خود نباشند.

 

وی بیان کرد:همچنین بعد از وقوع بارندگی‌ها وسیل در استان تیم‌های کارشناسی شرکت غله در سراسر استان به همراه فرمانداران محترم به منظور ارزیابی و امداد رسانی‌های احتمالی در محل‌های وقوع سیلاب استان حضور پیدا کردند.

ارویسی همچنین از امداد رسانی به سیل زدگان استان لرستان توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور خبر داد و افزود: بر اساس وظیفه ذاتی و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از تمام توان مردم و ادارات دولتی در بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل، شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ با همکاری اتحادیه نانوایان، انجمن صنفی کارخانه‌های آرد سازی استان واستفاده از توان نیرو‌های بسیج و سپاه اقدام به ارسال روزانه بیش از ۴۰ هزار قرص نان و همچنین پتو، اقلام خوراکی، اقلام بهداشتی، لباس گرم و اقلام گرمایشی، به مناطق سیل زده استان لرستان نموده است.

وی به مردم اطمینان خاطر داد که هیچ مشکلی در زمینه تامین آرد و نان مردم استان کرمانشاه وجود ندارد و خوشبختانه در این بحران اخیر نیز به هیچ یک از واحد‌های نانوایی و کارخانه‌های آرد سازی استان هیچ گونه آسیبی وارد نگردیده است.

انتهای پیام/ز

امداد رسانی به سیل زدگان استان لرستان

برچسب ها: سیل ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.