فریاد لبیک یا زینب(ع) جهادگران در پلدختر +فیلم

جمعی از جهادگران بسیجی که برای خدمت‌رسانی در پلدختر حاضر هستند، ندای لبیک یا زینب (س) سر دادند.

تصاویری متفاوت از فریاد لبیک یا زینب جهادگران پلدختر +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ویدئویی متفاوت از جهادگران بسیجی در شهر پلدختر در فضای مجازی منتشر شده است؛ تصویری خاص که گواه اتحاد آن جهادگران و البته انگیزه آن‌هاست. این جهادگران که در صف‌های منظم قرار گرفتند با صدای رسا ندای لبیک یا زینب(ع) سر می‌دهند و به این روش انگیزه خود برای خدمت‌رسانی را اعلام می‌کنند.


بیشتر بخوانید: حاج حسین یکتا: پلدختر پلی برای رسیدن به خداست +فیلم


 در ادامه می‌توانید این فیلم را ببینید:

گفتنی است؛ شدت بارش‌ها  در آغازین روزهای فروردین ماه سبب شد تا برخی از ساکنان استان‌های شمالی، مرکزی و غربی سال خود را با سین سیل تحویل کنند. این سیل شدید در پی بارندگی‌های بی‌وقفه و فراوان، چند استان کشورمان را گرفتار خود کرد.

دوازدهمین فروردین ماه این موج از بارش‌های شدید به استان لرستان رسید. در پی بارش‌ها سیلاب شدیدی در شهرهایی مانند پلدختر،‌ دورود، خرم‌آباد،‌ الیگودرز و... به راه افتاد. شدت این سیل به حدی بود که امکان امدادرسانی هوایی به شهر پلدختر و برخی از روستاها وجود نداشت. در استان لرستان چندین شهر بیش از سایر شهرها تحت تأثیر این بلای طبیعی قرار گرفتند و پلدختر از جمله شهرهایی بود که بیشترین خسارت را محتمل شد و در لیست شرایط اضطراری قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار