مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی:

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی راهکار اقتصادی حوزه صنعت در رونق تولید است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، گفت: حوزه اقتصادی یکی از مهمترین نکات بیانیه گام دوم بوده که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را تبیین کردند و ما باید از تمام ظرفیت‌های حوزه صنعت در این راستا استفاده کنیم.

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی راهکار اقتصادی حوزه صنعت در رونق تولید است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست سیاست گذاری شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت: تمامی برنامه‌های حوزه صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه‌های دولت تدبیر و امید، اجرایی و انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید به درستی اهداف اقتصادی گام دوم انقلاب اسلامی را در چشم اندازی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین کردند درک کنیم تا مبانی عملیاتی آن را به درستی اجرا کنیم افزود: با توجه به اینکه در جنگ اقتصادی هستیم، اما اگر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را که رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین کردند به درستی عمل کنیم از تمامی مشکلاتی که دشمنان ایجاد می‌کنند عبور خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تصریح کرد: امسال هم حمایت از صنعتگران در چارچوب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری ادامه می‌یابد و تمام توان ما در تولید و اشتغال بیشتر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته اجرا و انجام می‌شود.

مهدی زاده افزود: یکی از راهکار‌های اصلی رسیدن به تولید و اشتغال، تحقق مطلوب اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بوده تا راه درست را تشخیص و موانع پیش رو را رفع کنیم.

استان خراسان رضوی با ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، ۴۰ شهرک قابل واگذاری و بالغ بر ۲۶۰۰ واحد صنعتی بهره برداری شده، اشتغالی افزون بر ۷۵ هزار نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام//م. ن
 

رونق تولید در حوزه صنعت با اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.