قلعه نویی: فردا یک پایگاه هلال احمر در ورزشگاه نقش جهان مستقر است/ به وجود بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از مردم بابت اینکه در این شرایط حساس خودشان را نشان دادند تشکر می‌کنم، آن‌ها از اموال و وقت خود به خاطر هموطنانمان گذشتند.

قلعه نوعی: فردا یک پایگاه هلال احمر در ورزشگاه نقش جهان مستقر است/ به وجود بازیکنانم افتخار می‌کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های هفته‌ی بیست و پنجم لیگ برتر گفت: از مردم بابت اینکه در این شرایط حساس خودشان را نشان دادند تشکر می‌کنم، آنها از اموال و وقت خود به خاطر هموطنانمان گذشتند. باید دعا کنیم این مشکلات هرچه زودتر رفع شود. فردا یک پایگاه هلال احمر در ورزشگاه نقش جهان مستقر است و امیدوارم مردم کمک کنند. مردم اصفهان همیشه در کار‌های خیریه پیشگام بوده اند و امیدوارم فردا نیز در این مکان حضور پیدا کنند و هرچه در توان دارند انجام دهند.  

به وجود این بازیکنان افتخار می‌کنم

او در مورد حضورش در تیم سپاهان گفت: ۲۰ سال است که سرمربی هستم و یکی از بهترین تیم هایی که با آن کار کرده ام همین تیمی است که در آن فعالم. به وجود این بازیکنان افتخار می‌کنم. لب خط می‌بینم بازیکنانم با چه غیرت و تلاشی برای تیمشان فوتبال بازی می‌کنند و عملکردشان هم بسیار خوب بوده است. من همیشه مربی سختگیری بوده ام و خواهم بود، اما در نیم فصل دوم رقابت‌ها به عملکرد تیمم افتخار می‌کنم. امیدوارم بازیکنان سپاهان در انتهای فصل مزد تلاششان را بگیرند.

بازی رو به جلو، تاکتیک‌های متفاوت و موقعیت‌های مختلف را در این فصل از سپاهان می بینیم

قلعه نویی در مورد  شکل فوتبالی که تیمش بازی می‌کند گفت: شاید در بازی‌های که انجام داده ایم شانس با ما یار نبوده است، اما وقتی فیلم بازی‌های که انجام داده‌ای را نگاه می‌کنیم، بازی رو به جلو، تاکتیک‌های متفاوت و موقعیت‌های مختلف از سپاهان می‌بینم. امیدوارم در دیدار‌های باقی مانده لیگ برتر و جام حذفی با همین کیفیت بازی کنیم. به هر سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم تبریک می‌گویم که نتایج خیلی خوبی گرفتند.


بیشتر بخوانید:

۴ استقلالی از سفر به اصفهان بازماندند

عزیزی: انتخاب سرمربی موقت برای تیم ملی اشتباه است/ پیش بینی لیگ سخت است

سود برانکو از دعوای استقلالی‌ها در اصفهان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار