زهرایی: پرتاب ترقه از سوی هواداران واقعی سپاهان نبود

سرپرست کانون هواداران سپاهان گفت: به نظرم پرتاب ترقه از سوی هواداران واقعی سپاهان نبود چرا که طرفدار واقعی دوست ندارد تیمش جریمه و محروم شود.

جلال زهرایی سرپرست کانون هواداران سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پرتاب نارنجک در بازی با استقلال و توقف بازی اظهار کرد: به نظرم پرتاب ترقه از سوی هواداران واقعی سپاهان نبود چرا که طرفدار واقعی دوست ندارد تیمش جریمه و محروم شود. فردی که در سرما و گرما به ورزشگاه می‌آید عاشق سپاهان است و این کار‌های ناشایست را انجام نمی‌دهد. به طور حتم پرتاب ترقه از سوی سپاهانی‌ها نبوده است.

او ادامه داد: یکی - ۲ نفر را دستگیر کردند که ما پیگیر این مسئله هم هستیم.

زهرایی درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه نقش جهان بیان کرد: این مسائل قابل کتمان نیست و در همه ورزشگاه‌ها رخ می‌دهد. هواداران سپاهان فقط تیمشان را تشویق کردند و فقط یکی - ۲ مورد فحاشی از سوی تماشاگرنما‌ها صورت گرفت. هواداران ما به کادرفنی و بازیکنان استقلال توهین نکردند.

سرپرست کانون هواداران سپاهان درباره پرتاب گوجه فرنگی در ورزشگاه نقش جهان گفت: من بیرون از ورزشگاه پیگیر برخی از مسائل بودم و صحنه پرتاب گوجه را ندیدم. ناظر بازی همه اتفاقات دیده است و به کمیته انضباطی گزارش می‌کند.

او درباره راهکارش برای جلوگیری از این نوع اتفاقات گفت: باید امنیت ورزشگاه بیشتر شود و قرار است دوربین مدار بسته در ورزشگاه نقش جهان راه انداری شود تا مشکلات حل شود. به نظرم اگر کنترل حفاظتی بیشتر شود به طور حتم افراد متخلف شناسایی می‌شوند و این اتفاقات کمتر در ورزشگاه‌ها رخ می‌دهد.

زهرایی در پایان خاطر نشان کرد: از هواداران واقعی سپاهان خواهش می‌کنم که کنترل بیشتری در سکو‌ها داشته باشند و افراد خاطی را معرفی کنند تا اتفاقات ناگوار باعث بدنامی سپاهان نشود.


بیشتر بخوانید: 

ماجرای گوجه فرنگی جنجالی در بازی استقلال - سپاهان

قلعه نویی: مسئول باخت مقابل استقلال من هستم


انتهای پیام/ 

اظهارات سرپرست کانون هواداران سپاهان درباره پرتاب ترقه در بازی با استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار