مدیر گروه مبلغین و نماینده طلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغین اوقاف و امور خیریه استان برای امداد‌رسانی به سیل‌زدگان، به خوزستان اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  بارش‌های سیل‌آسای استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان گرچه خسارت‌های فراوانی را به بار آورد، اما تلاش‌های گروه‌های جهادی، بسیج، سپاه، ارتش و همه مردم در این مناطق این پیام را به هموطنان سیل‌زده رساند که تمام ایران در کنار مردم این سه استان هستند.

حادثه سیل اخیر زوایای جالب دیگری هم دارد و آن حضور روحانیون و طلابی است که از هیچ تلاش و کوششی برای امدادرسانی به هموطنانمان دریغ نکرده و نمی‌کنند.

از همه جای ایران در این استان‌ها حضور دارند و از استان کهگیلویه و بویراحمد هم طلاب و مبلغان اعزامی اوقاف و امور خیریه استان به خوزستان اعزام شدند و در سوسنگرد روستای هوفل شرقی فعالیت‌های امدادی و تبلیغی انجام می‌دهند و در ساخت قایق و حتی سرویس‌های بهداشتی مشارکت می‌کنند.

در همین خصوص حجت‌الاسلام سید احمد اسلامی مدیر گروه مبلغین و‌نماینده مجمع طلاب استان با اشاره به اعزام ۱۴ روحانی و مبلغ اعزامی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به خوزستان گفت: روحانیون اعزامی علاوه بر فعالیت‌های امدادی در برپایی نماز جماعت و سخنرانی مشارکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مبلغین همچنین کار‌های مشاوره‌ای و برگزاری برنامه برای کودکان را بر عهده دارند و در کار‌های ساخت و ساز مانند ایجاد سیل‌بند مشارکت دارند.

اسلامی عنوان کرد: اوقاف و امور خیریه در کنار هموطنان در مناطق سیل‌زده است و مانند سایر گروه‌های جهادی تا برگشت شرایط عادی به این مناطق تلاش و کوشش می‌کند.

 انتهای پیام/غ

اعزام مبلغین برای کمگ به سیل زدگان خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.