پمپئو: آماده‌ایم با اقدامات ایران در آمریکای لاتین مقابله کنیم

وزیر خارجه آمریکا با متهم کردن ایران به اقدامات مخرب در آمریکای لاتین، مدعی شد ایالات متحده با این اقدامات مقابله خواهد کرد.

پمپئو: آماده‌ایم با اقدامات ایران در آمریکای لاتین مقابله کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا با متهم کردن ایران به انجام «اقدامات مخرب» در آمریکای لاتین، مدعی شد واشنگتن با این اقدامات مقابله خواهد کرد.

وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با بخش انگلیسی VOA (صدای آمریکا) مدعی شد ایران در آمریکای لاتین اقدامات مخربی انجام می‌دهد.

پمپئو در ادامه ادعا‌های خود افزود دولت آمریکا با شریکان خود برای متلاشی کردن شبکه‌های تحت نفوذ ایران همکاری می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به گزارش‌های منتشرشده در مورد برقراری پرواز مستقیم میان پایتخت ایران و ونزوئلا گفت: آن روز دیدید که پرواز مستقیمی از تهران به کاراکاس انجام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۹ ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
ونزوئلا مردمش رئیس جمهور انتخاب کردن اونی که آمریکا میخواستش نشده حالا باز خرج میکنه اونی که میخوادش بشه. آمریکا میخواد خودش انتخاب کنه به جای مردمه اون کشور
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۰:۴۶ ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
فعلا پا روی گلوی رژیم کودک کش اسرائیل گذاشتیم ، انشااله به حول و قوه ی الهی با این کارهای این ناقص الخلقه نوبت کدخدا هم کم کم داره میرسه. از اقدامات و سردرگمیشان این را میشه فهمید. وعده ی خداوند نزدیک است.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۰۱ ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
هی هی ( مایک پمپئو): اقدامات ایران مخرب است؟! یاکارهای یگان تروریستی ارتش سنتکام شما در قطع برق و اخلال در بزرگترین سدآبی ونزوئلا؟آن هم چند روز متوالی؟!!!!
اقدامات ایران مخرب است؟! یا دزدی در روز روشن با بلوکه کردن تمام دارائیهای نقدی و ذخائر طلای ونزوئلا در بانکهای سراسر دنیا و واریز آن به خزانه داری آمریکا؟
اقدامات ایران مخرب است؟! یا دستور اعزام5000 نیروی یگان ویژه ارتش سنتکام آمریکا برای کودتای نظامی و حمله به یک کشور مستقل و رئیس جمهور تحت حمایت قانون اساسی ونزوئلا که با آراء حداکثری مردم برگزیده شده؟ آنهم مقابل چشم دوربینهای غولهای رسانه ای و شبکه های جهانی که هرگز این حماقت جان دالتون را نمی توانید انکار کنید؟!!!و....و....و......و......و......و......و.....و.....و.....و....
بدبختایران فقط یک مسافرت هوائی ومسافربری را تحت قوانین وعرف بین المللی به انجام رسانده چقدر شما احمق تشریف دارید واقعاً که از دشمنان احمق درجه یک ایرانیها هستید.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
هیچ غلطی نمیکنی پمپ اووووووووووووووووووووووو.دزدهای سر گردنه
آخرین اخبار