تمهیدات اداره کل ورزش کرمان برای جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از سیل در استان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از تشکیل شورای معاونین طی ساعات آغازین صبح امروز به منظور جلوگیری از خطرات ناشی از بارش های سیل آسا و بروز سیل در نقاط مختلف استان خبر داد.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: بر اساس شرایط به وجود آمده و بنا به تأکیدات ستاد مدیریت بحران استان، برای جلوگیری از خطرات ناشی از بارش های سیل آسا و بروز سیل در سراسر استان، اول وقت صبح امروز با تشکیل شورای معاونین به بررسی وضعیت موجود پرداختیم.

وی به تمهیدات اندیشیده شده در این خصوص اشاره کرد و افزود: هریک از اعضای شورای معاونین، معین حداقل دو تا از شهرستان های استان شد.

 امیری خراسانی تصریح کرد: در درجه ی اول با هماهنگی های تلفنی صورت گرفته با تمام شهرستان ها، وضعیت بارندگی و سیلابی شهرستان ها بررسی شد تا اگر نیازی به اعزام نیرو شد، بتوانیم از مرکز اقدام کنیم.

وی یادآور شد: هم اکنون تمام هیئت های ورزشی و سمن ها در حالت آماده باش هستند تا اگر نیازمندی خاصی بود، اقدامات لازم صورت گیرد.

امیری خراسانی تأکید کرد: دستور داده شد، تمام سالن های ورزشی در سراسر استان برای هر گونه اسکان و کمک رسانی در حالت آماده باش باشند.

انتهای پیام/ب

تشکیل شورای معاونین در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار