برنی سندرز خطاب به ترامپ: برای یکبار در زندگی، به وعده‌های انتخاباتی‌ات عمل کن

سناتور دموکرات ایالت ورمونت از رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا معامله تجاری جدیدی را که جایگزین معاهده تجارت آزاد آمریکای شمالی [نفتا] کرده است، لغو کند.

سندرز خواستار لغو توافق جایگزین نفتا شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت حین سخنرانی در یک گردهمایی در میشیگان از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خواست تا معامله تجاری جدیدی را که جایگزین معاهده تجارت آزاد آمریکای شمالی [نفتا] کرده است، لغو کند.

ترامپ پیش از ورود به کاخ سفید وعده داده بود از خروج فرصت‌های شغلی از کشورش جلوگیری کند.

سندرز گفت: معاهده جدیدی که ترامپ در خصوص آن با مکزیک مذاکره کرد همچنان به شرکت‌های بزرگ از جمله جنرال موتورز اجازه می‌دهد فرصت‌های شغلی را به مکزیک بفرستند؛ بنابراین من امروز دونالد ترامپ را به چالش می‌کشم. برای یکبار در زندگی، وعده‌های مبارزات انتخاباتی خود را حفظ کن. تا زمانی که مکانیسم‌های قوی و سریع برای افزایش دستمزد کارگران نداری و نمی‌توانی از خروج مشاغل آمریکایی به مکزیک جلوگیری کنی، این دستور را [برای تصویب] به کنگره ارسال نکن.

ترامپ، سال گذشته میلادی در خصوص جایگزینی معاهده نفتا با مکزیک و کانادا مذاکره کرد.

سندرز یکی از نامزد‌های حزب دموکرات‌ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا است. او در حال حاضر، سفر به ایالات غربی و برگزاری گردهمایی‌های انتخاباتی را آغاز کرده است و به زودی به اوهایو و پنسیلوانیا سفر می‌کند.

انتهای پیام/

سندرز خواستار لغو توافق جایگزین نفتا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
اينا چرا افتادن به جون هم
آخرین اخبار