صباغیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بررسی استفساریه‌ای درباره طرح استیضاح شهرداران از سوی فرمانداران به کمیته تطبیق در کمیسیون شوراها

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی بیشتر استفساریه‌ای درباره اینکه آیا فرمانداران می‌توانند استیضاح شهرداران را در کمیته تطبیق اعلام کنند خبر داد.

بررسی استفساریه‌ای درباره طرح استیضاح شهرداران از سوی فرمانداران به کمیته تطبیق در کمیسیون شوراهامحمدرضا صباغیان عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهادر گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون، گفت: در ابتدای جلسه یکی از اعضای کمیسیون که به مناطق سیل زده رفته و بازدید کرده بود، گزارشی را از وضعیت این مناطق به نمایندگان ارائه کرد.

وی تصریح کرد: همچنین استفساریه‌ای درباره اینکه آیا فرمانداران می‌توانند استیضاح شهردار را در کمیته تطبیق ارائه کنند هم در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها اظهار کرد: کمیته‌ای برای بررسی بیشتر این استفساریه تشکیل و قرار شد نظر خود را درباه آن اعلام کند.

صباغیان گفت: معتقدم این استفساریه وظایف شورا‌ها را محدود‌تر می‌کند و اگر فرماندار و شهردار با هم به نتیجه‌ای برسند، اینگونه شورا‌ها عملا کاری نمی‌توانند انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.