سپاه تنها نیست/ حمایت دانشگاهیان مشهد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

جمعی از اساتید و اعضای دانشگاه‌های مشهد امروز در دیدار با فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی، حمایت و پشتیبانی خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند.

سپاه تنها نسیت / حمایت دانشگاهیان مشهد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی در دیدار با اساتید و اعضای دانشگاه‌های مشهد، گفت: سپاه پاسداران یک تشکیلات و فرد نیست بلکه یک راه ، مسلک و نماد اندیشه انقلابی است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد تلفیق قدرت مادی و معنوی است، تصریح کرد: اعلام حضور و حمایت اساتید دانشگاهی را به حساب ارادت و تمسک و تعلق خاطر به راه و مسیر انقلاب می‌گذاریم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: دشمنان در طول این چهل سال توطئه‌ها و نیرنگ‌های مختلف علیه انقلاب به کار بستند، اما همه این توطئه‌ها به سرعت گسترش انقلاب اسلامی منجر شده است، اکنون عمق راهبردی نظام اسلامی تا دروازه‌های اسرائیل است.

سردار نظری افزود: سپاه پاسداران افتخار می‌کند که بر اساس اصول و مبانی انقلاب و متکی بر قدرت مردم است و در حفظ، حراست و گسترش انقلاب اسلامی عمل می‌کند.
 


تلاش دانشگاهیان برای حفظ انسجام و پیوستگی قدرت انقلاب اسلامی



علی سروری مجد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: هر جا دشمن بخواهد خللی وارد کند برای حفظ انسجام و پیوستگی قدرت و قوه بازدارنده انقلاب اسلامی، دانشگاهیان حضور دارند و حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در همه عرصه‌ها به توصیه قرآن نیازمندیم که تمام نیروی خود را برای بازدارندگی، حفظ ارزش‌ ها، استعداد‌ها و امکانات توسعه دهیم و قدرت خود را بیشتر کنیم.

انتهای پیام // ف. ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.