شناسایی نخبگان بزرگترین چالش پیش روی بنیاد ملی نخبگان اصفهان

رئیس جدید بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان گفت: مهمترین چالش ما شناسایی نخبگانی است که در جشنواره ها حضور نداشتند و ممکن است از دید بنیاد نخبگان دور باشند.

در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان دکتر منصور شریعتی در گفتگوی اختصاصی  به  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ضمن اشاره به اهمیت شناسایی نخبگان در تمامی سطوح افزود: یکی از مهمترین اهداف بنیاد نخبگان چگونگی به کار گیری نخبگان است که این اتفاق در برخی از سازمان‌ها در حال رخ دادن است.

وی افزود: جهت بکارگیری بهتر از نخبگان نیازمند تدوین قوانین و تغیر زیر ساخت‌ها احساس می‌شود که این کار وظیفه اصلی بنیاد نخبگان است.

رئیس جدید بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان در خصوص چالش‌های پیش روی بنیاد نخبگان گفت: مهمترین چالش ما شناسایی نخبگانی است که در جشنواره‌ها حضور نداشتند و ممکن از از دید بنیاد نخبگان دور باشند که شناسایی و حمایت از این نخبگان از وظایف اصلی این بنیاد است.

منصور شریعتی با اشاره به نقش پر رنگ صنعت و دانشگاه در پرورش نخبگان افزود: صنایع جهت رشد در سطح جهانی به نیرو‌های با استعداد و دانش کافی نیاز دارند و جهت پرورش این نیرو‌ها و نیاز سنجی بخش صنعت با ید تعامل و تماس بیشتری میان صنعت و دانشگاه برقرار گردد، زیرا ظرفیت بسیار بالایی در دانشگاه‌ها جهت پرورش نیرو‌های متخصص وجود دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پیشنینی آینده نخبگان اصفهانی گفت: دراین  ضمینه شناسایی و هدایت از نحبگان فق روشنی پیش روی است، ولی در خصوص جذب نخبگان باید با مسئولین رایزنی‌های لازم انجام گردد.


انتهای پیام/م

 

مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.