نوری: بازیکنان جوانمان مقابل تیم مدعی شاهین نمره قبولی گرفتند

مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: در بازی آخر با خیال راحت به جوانان فرصت بازی می‌دهیم، جوانمان مقابل تیم مدعی شاهین نمره قبولی گرفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پژمان نوری مربی تیم فوتبال ملوان پس از شکست ۲ بر صفر این تیم برابر شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: به تیم حریف تبریک می‌گویم، ویسی تیم خیلی خوبی ساخته است و به هواداران این تیم بابت حضور پرشوری و حمایت‌های دلگرم کننده‌ای که از تیمشان داشتند تبریک می‌گویم. تیم ما انگیزه لازم برای برد در این بازی را نداشت، از نظر روحی و روانی خیلی روی بازیکنان کار کردیم، اما انگیزه صعود به لیگ برتر و قهرمانی خیلی موثرتر است.

مربی ملوان در ادامه گفت: کمک داور مسابقه اشتباه کرد و گل اول شاهین را که آفساید بود مردود اعلام نکرد. به هر حال ملوان در این فصل و فصل قبلی خیلی از داوری ضرر کرده و این هم نمونه‌ای دیگر بود.

نوری درباره احتمال صعود شاهین شهرداری به لیگ برتر بیان کرد: هر چند شاهین به قید قرعه در هفته آخر بازی نمی‌کند، اما صد در صد این تیم شانس بالایی برای صعود دارد و می‌تواند لیگ برتری شود.

وی در پایان افزود: سعی کردیم با تمام قوا به میدان بیاییم و به همین منظور از بازیکنان جوان هم استفاده کردیم که نمره قبولی از این بازی گرفتند. بازی آخر ما مقابل نود در ارومیه است و آنجا قصد داریم با خیال راحت‌تر دقایق بیشتری به جوانان فرصت بازی بدهیم.


بیشتر بخوانید:

ویسی: دینمان را به هواداران ادا کردیم

میثاقیان: خونه به خونه پنجمین تیمی بود که مانع از سقوط آن شدم

گل گهر صدرنشین ماند / شهرداری ماهشهر یک قدم به سقوط نزدیک شد


انتهای پیام/

اظهارات نوری پس از دیدار مقابل شاهین شهرداری بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار