گزارش عملکرد سال ۱۳۹۷ پیام‌رسان «بله»

انجام ۴۵ میلیون تراکنش مالی و ۱۱ هزار میلیارد تومان کارت به کارت در سال گذشته/ رشد بیش از ۳ برابری تعداد کاربران


پیام‌رسان «بله» گزارشی از عملکرد خود در سال ۱۳۹۷ منتشر کرده است که نشان‌دهنده پیشرفت چشمگیر این پیام‌رسان نسبت به سال ۹۶ است.


انجام ۴۵ میلیون تراکنش مالی و ۱۱ هزار میلیارد تومان کارت به کارت در سال گذشته/ رشد بیش از ۳ برابری تعداد کاربرانبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیامرسان «بله» یکی از پیام‌رسان‌های بومی است که در مدت زمانی کوتاه به دلیل امکانات منحصر به فرد خود کاربران زیادی را جلب کرده است. این پیامرسان با اتکا به توانایی مهندسان داخلی کشور، توانسته به سطح بالایی از کیفیت و قابلیت دست یابد.


بیشتر بخوانید: روزانه ۹۴ هزار کارت‌به‌کارت و ۶۳ میلیارد تومان انتقال پول در بله انجام می‌شود/ رشد ۱۲ درصدی تعداد گروه‌ها در پیام‌رسان بله


با شروع سال جدید گردانندگان پیامرسان بله تصمیم گرفتند تا خلاصه‌ای از دستاورد‌های این اپلیکیشن را به اشتراک بگذارند و در قالب طرح‌واره‌های اینفوگرافی، تعداد کل کاربران این پیامرسان و میزان تراکنش انجام شده توسط کاربران در سال گذشته در این پیامرسان را به اشتراک گذاشتند. براساس اطلاعات منتشرشده در این طرح‌ها، سال گذشته در مجموع تعداد کاربران پیامرسان بله ۲۲۴ درصد رشد داشته و به عدد ۳/۱۰۰/۰۰ کاربر رسیده است. بله در انتهای سال ۹۷ با مجموع ۳۳۲ هزار گروه و کانال، ۴۴۰ درصد رشد در این سال داشته است.

سال گذشته ۲۶ میلیون تراکنش انتقال پول در پیامرسان بله انجام دادند

بله به دلیل قابلیت منحصر به فرد خود نسبت به دیگر پیامرسان‌های داخلی به کاربران اجازه می‌دهد امور بانکی خود مانند انتقال وجه، پرداخت قبض، خرید شارژ و موارد دیگر را انجام دهد. کاربران  این پیامرسان در سال قبل ۲۶ میلیون تراکنش انتقال پول به مبلغ بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان انجام دادند. بی‌شک این پیشرفت شگرف در بخش مالی پیام‌رسان بله، مهر تاییدی  بر استقبال کاربران از نرم‌افزاری داخلی است.

سال گذشته ۲۶ میلیون تراکنش انتقال پول در پیامرسان بله انجام دادند

براساس آمار منتشرشده توسط این پیام‌رسان تعداد کل کارت به کارت موفق در بله ۲۶ میلیون تراکنش موفق بوده است. میانگین روزانه تعداد کارت به کارت ۸۸ هزار  عدد تراکنش مالی بوده و ۱۱ هزار میلیارد تومان حجم کل انتقال پول در این اپلیکیشن بومی بوده است.

سال گذشته ۲۶ میلیون تراکنش انتقال پول در پیامرسان بله انجام دادند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
گپ بهتر از همه هست
آخرین اخبار